I això és la vida? (Èxit/Fracàs)

Un relat de: ricard53

Han passat els anys.
La vida ha anat desgranant els dies de la meva existència.
Podria explicar fil per randa tots i cada un dels meus records, la memòria encara no em traeix, sort!
Puc recordar el pati de l'escola, amb la olor de les moreres en flor; l'entrepà de pernil amb mantega que em feia la mare i el "caraalsol"...
El canvi d'escola a una de "millor", els viatges a peu per estalviar-me el bitllet del bus i els nous amics que encara tinc...
Les competicions d'atletisme i d'handbol...
Les primeres excursions, els inicis amb la escalada i l'esquí...
La fotografia, lluny queda aquella primera càmera als set anys i que encara conservo...
La universitat i el servei militar...
L'elecció d'estudis en una garita gèlida del CIR de Saragossa i que han permès que sigui on sóc...
La primera noia...
L'accident d'escalada...
El primer amor...
El primer desengany...
Què lluny que queda tot!
Ara, en el davallar de la vida, giro el cap i penso: una sola de les decisions preses o fets esdevinguts, podria haver capgirat la meva existència!
Malgrat tot, no canviaria ni una sola de les meves vivències i ni una sola de les meves ensopegades, i en dono fe que les hi ha hagut!
Ara, en la solitud d'un petit poblet on he estat tocat per la sort d'haver-lo, espero anar desgranant la resta dels dies de la vida...
Tot i que es pot interpretar com un fracàs de la existència, rés més lluny de la realitat, crec que ha estat un èxit!
He estat tocat per la fortuna sense haver demanat butlleta ni mediat cap sorteig...
Com sempre, el temps ens ho va dient tot sense que li preguntem, sols cal escoltar amatent!
A cops però, el cap em fa males passades, me'n oblido de tot i penso que la vida no ha estat un èxit per a mi...
En el fons però, sé que ho ha estat!

Comentaris

  • Un bon repàs a la vida[Ofensiu]
    Gritella | 28-02-2007 | Valoració: 10

    Han passat els anys. I de ben cert, has fet un bon repàs. I de tot el que vas viure hi ha un molt bon record, pel que sembla, o sigui que et deu fer feliç .......
    Els amics, les aficions, la família, el PRIMER AMOR, algun que altre desengany....

    Aquest poblet espero que sigui també el meu i poder si algun dia ho necessites donar-te sincerament un cop de ma i que l'èxit que has albirat com a resum de la teva vida fins ara viscuda et faci veure el camí més feliç.


    En el fons però, sé que ho ha estat!