FI ( Exit/Fracàs)

Un relat de: Toni Martorell

Amb un gest enèrgic de la ma rebutjo el mocador que l'oficial m'ofereix. No penso donar als meus assassins l'oportunitat d'estalviar-se la meva mirada d'odi mentre premen el gallet.

No es moment de reflexionar , ara ja no, he passat tota la nit en vetlla. Curiosament tinc son i penso que ara per fi descansaré.

L'oficial dona l'ordre d'apuntar. Em trec les sabates i els meus peus descalços reben la humitat de la rosada de l'herba. Aviat tornaré a esser un tot amb aquesta terra que tant he estimat. Inspiro profundament i crido ben fort el nom del meu país.

L'oficial crida: FOC!!! ,sento els trets i .....

Comentaris

  • la foto[Ofensiu]
    gypsy | 18-01-2007

    que tens és maca.

  • curiosament tinc son[Ofensiu]
    gypsy | 18-01-2007

    i penso que per fi descansaré.
    De vegades, el paradís i el no res s'assemblen massa.
    I fugir de les foscors és com obrir la porta que ens empresona a una vida feta a cops d'esclavatges indissolubles.

    èxit, fracàs, potser venen a ser el mateix.

    molts petons abraçats.

    mariona

  • molt interesant...[Ofensiu]
    Kristen Clàudia | 04-12-2006

    m'ha semblat una mica curtet, però està bé, és original i el tema bastant contundent...molt bé...bones paraules, si....
    Però qui soc jo per dir que m'ha semblat curtet si tot lo meu és CURTÍSSIM hhahahahaha, però bé...
    Gràcies.

    K.C

l´Autor

Foto de perfil de Toni Martorell

Toni Martorell

10 Relats

31 Comentaris

20112 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
messenger:tonimartorellgo@hotmail.com
www.tonimartorell.blocat.com