Folls de plaer

Un relat de: Clar de lluna

Abraça'm, ressegueix el meu cos pam a pam, no tinguis por. Besa'm, primer al front, seguit dels llavis i el coll. Xiuxiueja'm a cau d'orella quelcom pervers amb veu dolça. Fes-me estremir. Continua besant-me coll avall fins a arribar als meus pits, un per un, sense pressa. Estreny-me amb els teus forts braços, masega'm. Besa'm el ventre i la cintura, continua baixant. Sóc teva, tota teva, fes-me el que vulguis. Les meves queixes seran de plaer i el meu crit ofegat de desig. No paris, continua...
Després seré jo qui resseguirà el teu cos sense fi, amb delicadesa i força, salvatgement sense pudor. T'exclamaràs i mossegaràs els llavis, sense deixar de mirar-me. Em demanaràs que no pari, que continuï...
Acabarem amb el joc de les embranzides i les postures, tot s'hi val entre nosaltres.
Al final, dos batecs ràpids, dues respiracions entretallades, un silenci, dues persones i un sol cos.

I a trenc d'alba, quan el nostre foc hagi minvat, et despertaré tendrament amb carícies i a cau d'orella, fluixet, et diré que t'estimo.

Comentaris

  • elienna | 20-12-2008

    Perque el sexe en el amor esta bé, però el amor en el sexe es el paraís. M'agradat (:

  • De nou, gràcies![Ofensiu]
    Clar de lluna | 03-02-2008

    Moltes gràcies per tots els comentaris, doncs com he dit a en Vicent sóc nova en això.
    Espero continuar escrivint a RC, agradar i continuar rebent comentaris que em facin aprendre i millorar cada dia.

    Una abraçada a tots!

  • El plaer...[Ofensiu]
    llibreta | 03-02-2008 | Valoració: 10

    ...ha estat meu llegint-te.
    Si us plau, escriu-ne més!!!

  • un valor: sensibilitat[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 03-02-2008 | Valoració: 10

    Molt complert i tendra. Practico i ensenyo el massatge sensitiu i el que descrius té moltes connotacions. L'estimació té moltes vessants. Tocar-se amb lentitud, assaborint cada instant és un plaer a nivell superior.

  • Gràcies[Ofensiu]
    Clar de lluna | 03-02-2008

    Moltes gràcies Vicent, m'ha animat molt el teu comentari, doncs fa poc que m'he registrat en aquesta web i sempre és de bon grat sentir que ha agradat el què escrius.
    Espero mica en mica anar millorant i aconseguir que els textos tinguin les paraules justes i necessàries per descriure allò que realment vull transmetre.

    Fins aviat!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Clar de lluna

Clar de lluna

28 Relats

347 Comentaris

54906 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:

Una pinzellada de mi

Crec que sempre m'ha agradat escriure petits retalls de la meva vida. Ja de xiqueta, quan començava a tenir ús de raó, escrivia allò que em passava per no oblidar-ho, per retenir-ho en el temps. Els amors i els desamors, els sentiments i les pors, l'amistat i la injustícia, ... han format part d'aquests escrits. Novel·les començades, reflexions interiors, naturalesa observada, ...

Escric allò que sento i allò que imagino, allò que veig i allò que no. És com una droga que tant m'omple d'energia com em buida. Però que sempre em recompensa.

El meu llenguatge és planer i directe, honest amb els meus valors i les meves creences.
M'agrada ser conformista, sense deixar de conformar-me. Lluitar per allò que val la pena. M'agrada créixer i aprendre. Observar. Ensopegar amb pedres per recuperar-me i continuar caminant.

M'agrada viure a pesar de les dificultats i gaudir de tots i cada un dels instants que em brinda la vida.

Però per damunt de totes les coses, m'agrada estimar i sentir-me estimada incondicionalment.

Una abraçada!

Comenteu el què us sembli, doncs estic aquí per aprendre, moltes gràcies per avançat!!!

El meu e-mail: clardelluna@hotmail.es