Follant

Un relat de: ElCostatFosc

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Aguanta una mica, sí, més a poc a poc, aguanta no t'escorris encara. Intento fer el ritme més lent, la penetro sense preses, treient la polla gairebé del tot, i tornant-la a introduir lentament, ben endins, fins als testicles.
La tinc a sota, amb les cames ben obertes, li agafo el cap per el clatell i l'acosto per fer que em xucli un mugró, gemego. Poc a poc, no hi ha presa, encara una mica més. Els nostres cossos suats llisquen un damunt de l'altre. L'agafo per el cul, pressionant-la contra mi, penetrant-la tan fons com puc, ella em separa els glutis i m'introdueix la punta del dit a l'anus.
Una mica més, sí una mica més, ara ella enfonsa el dit fins la segona falange. Més una mica més.
M''escorro sense parar de bellugar-me, busco la seva boca i les nostres llengues és toquen i juguen, noto el seu cony humit i regalimant .

Avui també embrutarem els llençols.


Comentaris

  • En saps[Ofensiu]
    Carnestoltes06 | 30-11-2006

    escriure i descriure! Pero l'erotisme es més que una descripció... i parlar de la bruticia finalment talla la delicia!
    Tornaré a llegir-te!
    Carn

  • Explicit[Ofensiu]
    Txell Pellicer | 21-11-2006

    Explicit si, potser massa acció i poca sensació, pero esta be perquè el titol ja ho diu ben clar abans de començar a llegir.
    El teu estil es agradable i m'agrada com escrius.
    Puc aprendre de tu.
    Sort,
    Pell