Fins on arriba l'abast del poder?

Un relat de: Pluja

Encara sentia com les mirades penetrants dels altres vianants la despullaven enmig de l'asfalt.
Ja, en el fons sabia que la culpa era tota seva; per molt que davant dels seus companys escopís insults secs contra la societat incomprensiva envers les minories d'aspecte inusual.

Per poder suportar l'aversió que sentia en contra de tot tipus de poder s'havia creat una disfressa on amagava els seus temors. La cresta mig caiguda de color festuc, l'imperdible a l'orella, les malles dues talles més petites i el diminut top que havia comprat quan era una nena a Istambul eren el decorat que vestia el seu refugi.

Ja ho deien els ideals que seguia: Ensorrem el poder! Però ara, quan creia que l'havia pogut deixat tot enrere, s'ha adonat del seu gran abast.
Ha pogut lluitar contra el polític, però ara tremolant davant les bufetades que li estiba el vent, entén que ha caigut al parany d'una altra representació d'ell.

Les mirades que la despullen, que anhelen penetrar-la i tenir-la entre les seves carns. Aquesta és la seva tortura.
La raresa que la caracteritza, a través de la visió de qui la desitja, s'ha convertit en el major combustible per la foguera de l'erotisme que crema entre les seves robes. Sí, a les seves mans té l'eròtica del poder; aquest l'ha tornat a atrapar.

Comentaris

  • tens...[Ofensiu]
    Capdelin | 22-12-2005

    l'art de concentrar el relat en poques ratlles...
    aquest és bestial!!! ets una crack!
    encertadíssim el final amb "l'eròtica del poder".
    bon nadal i una abraçada!

l´Autor

Foto de perfil de Pluja

Pluja

58 Relats

191 Comentaris

70786 Lectures

Valoració de l'autor: 9.62

Biografia:
Buscar paraules per la biografia d'una persona que no es defineix és com intentar retenir la sorra del fons marí quan la brisa i el sol l'il·luminen.

Tothom té dues cares:

- Riallera, boja, hiperactiva, innocent en el moment apropiat.

- Àcida, abstracte, críptica davant d'un full en blanc.

Fotografia: Fuga en dos colors (Kupka)

Per quan l'avorriment fa de les seves:
Algunes imatges