FI

Un relat de: Toni Martorell

Amb un gest enèrgic de la ma rebutjo el mocador que l'oficial m'ofereix. No penso donar als meus assassins l'oportunitat d'estalviar-se la meva mirada d'odi mentre premen el gallet.

No es moment de reflexionar, ara ja no, he passat tota la nit en vetlla. Curiosament tinc son i penso que ara per fi descansaré.

L'oficial dona l'ordre d'apuntar. Em trec les sabates i els meus peus descalços reben la humitat de la rosada de l'herba. Aviat tornaré a esser un tot amb aquesta terra que tant he estimat. Inspiro profundament i crido ben fort el nom del meu país.

L'oficial crida: FOC!!! Sento els trets i ...

Comentaris

  • trist i [Ofensiu]
    Nyanga | 13-08-2009

    punyent relat..
    encara l'esgarrifança que m'ha recorregut el cos en llegir-te no m'ha deixat del tot...
    trist final..no sé perquè m'imaginava algun enginyosa desparició del protagonista per tal de salvar-se..

    felicitats!

  • molt bò[Ofensiu]
    Kristen Clàudia | 07-11-2006 | Valoració: 10

    gràcies per comentar.me...
    Ens veiem!!!

    Muak

    K.C

  • M'ha recordat els...[Ofensiu]
    rnbonet | 01-11-2006 | Valoració: 10

    ...veros d'Espriu:

    "A vegades és necessari i forçós
    que un home mori per un poble..."

    Concís. Breu. Bo.

  • Morir per un país[Ofensiu]
    gypsy | 15-10-2006 | Valoració: 10

    és un gran sacrifici o potser o és menys si la vida que ens espera és la de ser un esclau sotmés als altres.
    Puc entendre, gent que mor, com tu en aquest relat, carregat de raó i de llibertat.

    petons!

    gypsy

  • Una..[Ofensiu]
    Basileia | 14-10-2006 | Valoració: 9

    esgarrifança em rècorre el cos...només de pensar-hi, ...tornar enrere...oblidem molr ràpid...ajuda'm a no oblidar, amb textos com aquests...

    Basileia

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de Toni Martorell

Toni Martorell

10 Relats

31 Comentaris

20108 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
messenger:tonimartorellgo@hotmail.com
www.tonimartorell.blocat.com