Fi de la violència de genere

Un relat de: Ricard Gomis i Brescó

Hola em dic Ricard Gomis i Brescó i sóc un noi que crec que es pot acabar amb la violència de genere.

Per poder fer-ho em de començar a pensar amb la dona com una persona, com una entitat de família, no com un objecte sexual.

Després em de tractar-les amb carinyo i terneru. Em de tractar-les com les tractaria déu. És a dir, amb tendresa i carinyo.

Al mirar-li els pits, em de pensar que són les nostres mares, les que ens van portar al món, les que van fer que estiguéssim aquí.

Al tocar-les els hi em de demanar perdó per sinó volien que ho féssim.

Mai em de pensar que la dona es inferior a l'home, sinó un ser complementari que es mereix carinyo, amor, passió i sobretot empàtia, és a dir, entendre tot el que ha passat i està passant per culpa dels homes, de la societat, o d'altres dones.

Finalment em de arribar a la concòrdia amb elles, és a dir, arribar acords amb elles com tractar-les a mesura que ens anem relacionant.

I demar-li sempre disculpes sinceres quan li hem ferit la sensibilitat i l'hem maltractat sense voler-ho.

Fins i tot, em de lluitar i fer campanya per acabar amb aquesta lacra concènciant als joves que el millor és:

Que els dos ens tractem com un sol ser. Com si ella fos la nostra mà, el nostre colze, el nostre pene.

Pensar que si maltractem una dona estem maltractant-nos a nosaltres mateixos






Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Ricard Gomis i Brescó

3 Relats

1 Comentaris

1669 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00