Fes tot allò que ja saps...

Un relat de: desmai

Il·lusiona't; i a cada passa que donis... trepitja ferm el terra, que tantes vegades ens hi hem entrebancat.

Oblida; i provoca't un estat d'ànim envers a tot allò que preocupa tan dins del cor.

Recorda; i torna enrere i reviu amb el mateix sentiment les vivències ja passades...

Plora; quan ja no puguis més..i desespera't... per la cosa més insignificant...

Somriu; i enganya tota realitat i converteix-la en ficció.



Viu... sent tal i com tu ets... sense privacions... amb responsabilitats, amb enyorances... amb decepcions... amb impertinències... a pesar de tot això i d'infinitats de coses que podria nombrar... VIU!!!!

Comentaris

  • En aquest cas...[Ofensiu]
    El follet de la son | 12-02-2008

    No, no crec que ho estiguis fent, perquè si fos així resultaria que em trobo davant una membre d'una secta destructiva o d'una marciana d'aquestes de les que parlen les pelis ianquis, i a jutjar per la foto, no crec que sigui així. Per la meva part, el debat està tancat, doncs!

  • mmm...[Ofensiu]
    El follet de la son | 11-02-2008 | Valoració: 10

    Bé, discrepar, discrepar... jo prefereixo anomenar-ho debatir, sona més bé, no et sembla?De totes maneres, aquestes pàgina està plena de discrepàncies meves a molts llocs, no ets la primera persona que ho diu!
    El comentari ve en el sentit següent, perquè la forma com ho escrius a mi em crea la sensació que estàs invitant a desesperar-te per la cosa més insignificant quan estàs anímicament per terra, i jo faig la reflexió següent:
    Tens tota la raó en el moment que dius que en la tristesa ens desesperem per la cosa més insignificant, però tu no ho expliques, sinó que empenys al lector (o això crec entendre jo), a que ho faci. No és un argument destructiu, aquest?

  • Humilment pregunto:[Ofensiu]
    El follet de la son | 08-02-2008

    Desesperar per la cosa més insignificant?

    Quin sentit té aquesta frase?