Fes-me

Un relat de: fosca

Escolta'm.

Reflexiona'm.

Riu-me.

Mata'm (a petons).

Calla'm.

Toca'm?

Tanca'm ja.

Tremola'm.

Enganya'm.

Fes-me més, fes-me a mi.


Comentaris

  • has fet un poema...[Ofensiu]
    Capdelin | 21-04-2006 | Valoració: 10

    sense adjectius, sense metàfores, sense adornaments ni enlluernaments poètics.
    Has fet un poema nu, només amb verbs i el verb és la PARAULA.
    Has fet un poema eròtic pur, esquelet d'acció, per a mi = perfecte, nou, juvenil i trencador!
    ptons i una abraçada!

  • m'atrapes[Ofensiu]
    jaumesb | 21-04-2006 | Valoració: 10

    sense còrrer

    moltes gràcies

    en l'amor l'engany no hi té lloc,
    enfosqueix, però no enganya

  • A vegades[Ofensiu]
    Xitus | 21-04-2006 | Valoració: 10

    la sensibilitat i el minimalisme dels poemes s'escapa a qui busca el rigor en tot i prejutja.

    Una forta abraçada anneta!!

  • Es curios[Ofensiu]
    boigboig | 20-04-2006

    com apareixen tres "poemes" gairebé idèntics seguits, de tres autors diferents. Això demostra alguna cosa. I no precisament bona sobre els "poemes".

    A veure, repetir el que voldries que et fessin, encara que sigui amb algun petit joc (Riu-me, mmmmm), no porta a enlloc. No fa sentir res de res a ningu. No provoca res. No fa pensar res. Aleshores, de que serveix.

    Ho sento, noia, però segur que ho pots fer millor. Segur, segur , segur. Per que pitjor.....

    Per cert, potser t'aniria bé llegir poesia de la de veritat. I escolta menys cançonetes per la radio.

    Boig!

    p.s. Si et resulta ofensiu el que he dit, borra el comentari. Només pretenc despertar el teu talent.

  • Hola Anneta![Ofensiu]
    cassigall blau | 20-04-2006 | Valoració: 10

    Escrius tan bonic, xavala, que no se que fas deixant-nos tan temps sense els teus poemes!!!

    Una abraçada
    pere

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de fosca

fosca

56 Relats

228 Comentaris

62674 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aquí hi diu que sóc de Tarragona i no és cert.
Vaig néixer a Reus i sempre he viscut a Reus :)