Fes-ho per ella...

Un relat de: petit marrec

no se ben bé el perquè de cada pas sense tu; veia pròxim un adeu peró no ho volia creure.

Cada bes ens distanciava un dia, cada paraula no verbalitzada matava una mica mes cada meitat.

Em quedo amb una princesa, que entre els meus braços
observava la lluna i s'aixoplugava entre els meus petons per veure una dolça pluja d'estels; aquella amb que cada mirada em feia sentirme a mi mateix, aquella quem'ha donat la oportunitat i m'ha fet plorar per algú que s'allunya sense voler-ho.

Impotència enfrontada amb l'estima, i el temps al teu costat amb el que ens ha quedat per conéixer.

Comentaris

  • MOLT MACU[Ofensiu]
    sonia15 | 07-09-2008 | Valoració: 9

    te dit k kuan llegis et cumentaria..

    aket es un d'aquells textos que els has de llegir mols cops i cada cop vas enten algo nou..
    almenys per a mi

    la veritat es que no le ecabat d'entendre tot
    pro lo que entes es molt maco

    bona sort
    petons

  • Després d'un adéu...[Ofensiu]
    annah | 05-09-2008 | Valoració: 10

    només queden els bonics records de les càlides abraçades i dels dolços moments viscuts.
    Un relat molt emotiu!

    Una abraçada!

    Anna

  • SEMBLA UN POEMA DE DESAMOR![Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 05-09-2008 | Valoració: 8

    Allò que hi era ja no hi es, allò que sentires encara perdura, tot son records i ben bons tots i el sentiment no pot guanyar la proximitat. Es molt bonic ser gran amb el cor d'un marrec, es molt bonic gaudir de les coses sense pensar en l'edat "la foto ho demostra" ets el Baloo "fijo".

  • L'amor...[Ofensiu]
    Bonhomia | 05-09-2008 | Valoració: 10

    Descrit d'aquesta manera tan bonica! Devia ser tan pur...


    Sergi

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de petit marrec

petit marrec

54 Relats

54 Comentaris

43610 Lectures

Valoració de l'autor: 9.31

Biografia:

Qualsevol persona es pot sentir identificada amb la majoria de relats que poc a poc vaig publicant a mesura que visc, ja que no son fets inventats ni sense rere fons sinó que són oportunitats que dona la vida i que aqui han pogut quedar preses d'unes linies i uns mots. , amb permís de marxar quan a elles els hi escaigui oportú.

Gràcies per compartir estones de plaer amb mi, tot llegint els meus relats.

Desitjo que siguin del vostre gust, i sinó que m'ho feu saber.

Escriure el que sents, vius, veus, penses... pot esser part de la sal de la teva vida.