Ferida en Guerra Freda

Un relat de: Filantropia
Fou com un sospir, una anhelada momentània seca i difícil d'empassar. El fred m'obligava a alentir la velocitat notant la tibor de l'aire a la meva pell. Els llavis tallant-se a ganivetades congelades. Començava a perdre sang del pit, però segueixo avançant insistent a cada passa. Els ocells piulen propers en els arbres secs, somorts, víctimes del vent gelat d'hivern. Noto una fiblada de dolor que em recorre des del nervi sensorial més oblidat del dit petit del peu dret fins al tall obert que em taca la roba, just entre pit dret i pit esquerre la sang em brull des del fons del cor. -Segueix!- m'obligo a convence'm a mi mateixa. -No t'aturis, el Sol surt cada matí, has de seguir! -El meu subconscient contra la meva sensibilitat, la batalla interior més dura per tots els éssers. El dolor s'aguditza permetent-me evadir la ment. Com més hi penses, més mal fa. I en aquest precís instant que crec sentir el meu cos cedir i ser endut pel vent uns flocs blancs, naturals sense ni un bri de pol·lució, cauen purs, immaculats i lliures del cel grisós, a poc a poc, sense pressa. On han anat a parar aquells ulls marrons? A milers de dies de mi, i ara ho entenc. Por de les teves pors, por de les meves pors enduts per la por a la por no ens vam arriscar, no vam jugar i no ho puc evitar. Com més et recordo, més em sagna la ferida oberta d'un amor que mai no vam intentar.

Comentaris

  • Canela fina | 13-01-2016 | Valoració: 10

    La por, les ferides, l'amor... records i desig, bon relat!
    Ens llegim ;)

  • Alenada[Ofensiu]
    iong txon | 05-01-2016 | Valoració: 10

    deu ser, suposo. Molt bonic. Un microrelat interessant. Una descripció molt gràfica i gairebé dramàtica del sentiment de recança que et deixa al cos una relació no viscuda. L'autora ho viu com un pecat d'omissió (tot i que potser el pecat hauria estat precisament viure-la, que no se sap mai) M'agrada el títol, molt original
    :)

  • "És fred l’hivern que el meu cor congela"[Ofensiu]
    La noia dels llavis vermells | 02-01-2016 | Valoració: 10

    Autores que volen conèixer a altres autores
    perquè s’han enamorat de la seva forma d’escriure.
    És un plaer llegir-te.

    Mar Mar Mar

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Filantropia

Filantropia

19 Relats

25 Comentaris

15007 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
Amant dels plaers, amant de la pluja.
Amant de mirar el cel, amant de la nit.
Amant d'estimar, amant de tu.
Amant de la vida.

"Les ganes de viure, ens faran lliures"