Fereix el meu cor, si et plau

Un relat de: Sanke85

Des d'aquí et demano que em facis mal per deixar de pensar en tu i així poder-te oblidar d'una vegada per totes.

Fereix-me, tens el meu consentiment, diga'm tot el que vulguis, t'ho demano per favor.

Diga'm tots els meus defectes, diga'm aquelles paraules que no voldria veure sortir pas de la teva boca, amb la teva dolça veu...

Ho veus! No puc viure així! Ajuda'm, si et plau... Ajuda'm a alliberar-me de tu. Fereix el meu cor.

És l'única manera que se m'acut per deixar de pensar en tu.

Diga'm tot allò que abans no m'haguessis dit, jo prometo no retreure't res a tu, a part de que no tinc res a retreure't, perquè tu ets àngel entre àngels... deessa entre deesses... musa entre muses...

Que no ho veus! No puc viure així! Ajuda'm, si et plau. Ajuda'm a alliberar-me de tu. Fereix el meu cor.

Si cada cop que et recordo o et veig, penso en tot allò dolent que vull i necessito que em diguis, t'aniré oblidant poc a poc.

Necessito que fereixis greument el meu cor.

És l'única manera que se m'acut per oblidar-te.

Afanya't si et plau, fes-me aquest últim favor i no et demanaré mai més cap altre favor. Et dono la meva paraula d'honor, tu saps que la tinc i que la cumpleixo.

Necessito que fereixis greument el meu cor.

És l'única manera que se m'acut per oblidar-te...

Fereix el meu cor,

si et plau...

Fereix-lo!

Comentaris

  • Mai canviaras.[Ofensiu]
    eternasomiadora | 21-11-2005

    Sempre igual, ja tan fet mal, pero encara estimaras, i seguiras demanant mes mal, per a poder oblidar? Molt malament aquest poema no m'agrada pas, es molt lleig demanar a una persona estimada que et faci mal per a oblidar-la, i tu encara promets seguint benerant-la? En que quedem? Contradiccions, com sempre es una ruleta de la que no vols sortir. El trobo una mica contradictori el poema.

  • instants | 04-11-2005

    quines ganes de voler viure així, uf jo no se com pots fer-ho... no tens ganes de ser feliç, o què ?

    Apa salut!