Fent parlar un nen petit

Un relat de: Tiamat

Al nebodet de la meva amiga Roser, que el 6 de juliol va fer un any. Aquest conte no està inspirat en la realitat, evidentment.

- Hola, bona tarda. Digues bona tarda, Damià, ben maco. Holaa, senyores. Com va? Digues, oi que sóc maco? Sí, en Damià és molt maco, eh que sí? Digues, va, sóc un nen maco. Maaco, maaco. Mira aquella noieta, veus que et fa hola amb la mà? Fes hola tu també, hola noieta, hola. Així, amb la maneta. Que maco ets, eh? hola noietaa, tens la cara plena de grans, diga-li, estàs plena de graans. Ai que et mira tothom, digues alguna cosa, mira la senyora que seu al racó, diga-li: senyora, quines sabates més lletges que porta! Diga-li va, ben maco. Així: senyora! Quines sabates em duu! Quina carona d'enfadat més preciosa que fas. Uis, la senyora de les sabates, quina cara que ha posat eh… sembla un monstre, fes-li una llengota, va Damià, ben maco, senyora dolenta, sabates lletges, lletges. Senyora, siusplau, no s'enfadi, són coses de criatures… Va, rei, digues alguna cosa a la mama, ui que maca és la mama, eh que sí? Toca-li el cutis, toca, eh que és fi? Sí, sí, el cutis de la mama fi. I el d'aquella noieta d'abans? Fi no, eh? grans, ple de grans. Mira, se'n diu grans, a veure com ho dius? Grans! Així, que preciós ets! Oh! Mira qui ha vingut, és la senyora Genoveva. Hola senyora Genoveva, bona tarda, què tal va tot? sí ja veu, aquí, amb el nen, que em té febre.. va, diga-li hola, fill. Hola senyora Genoveva! El seu marit li posa banyes! Ais, hahaha, quines coses té la mainada. Damià, rei, que aquestes coses no es diuen…
- El següent
- Bé senyores, ja em toca, encantada, digues adéu Damià. Adéu senyores! La meva mama és més guapa que totes vosaltres juntes! Ai, fill, que em faràs posar vermella…


Comentaris

  • És bo.[Ofensiu]
    AnNna | 03-10-2004

    Una altra paranoia de les teves. A escriureeee!!!!! jejeje!!! A veure si em pengen el de les tempestes....
    Adéeeu!

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

681242 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.