Fem i farem (ferum)

Un relat de: KOVES
Fem i farem (ferum)
Plou i no fa sol, això es la primavera.
Aquest maig i abril es pot dir que fan honor al terme primavera, bravo si tens hort.
Plou i no fa sol per molts senyors votats per nos.
Plou i fa menys sol per tots els que lluiten cada dia als hospitals, residencies o en serveis socials.
Plou i no fa sol, per aquells que han mort sols sense els essers estimats.
I jo hem qüestiono...que ha passat?
Quin coi de mon estem deixant als nostres fills?, la veritat es que som pitjor que el COVID, nos si que exterminem, talem, contaminem, volem, fem i desfem.
Doncs si, fem i desfem, i aquí comença tot.
Tot ho tornem fem, som el femer del mon, ja que tenim criteri però no l’apliquem, omplim el mar de plàstics, “ojos que no ven...”, que mes dona.
Pitjor es que han de vigilar el mar les ONG, pescadors i gent amb ment. i els governs els ataquen, i no col·laboren, ben be, no se que coi pensar...i la llista es llarga
Detractors, còmplices, rucs, cecs, insensibles, apalancats, amazon i molt de confort, “por favor”.
Jo soc del parer que hem de repoblar la terra, el bosc s’ha menjat el pagès, desapareix la Catalunya rural, la ciutat ha crescut massa, normal que quan apareix un petit virus, es torni un gran problema.
Hem entregat els telers, comerços, idees i oficis a petits homes grocs amb ulls aclucats, que com formigues han creat un gran imperi momentani...
Un moment, mirem la historia
No hi ha imperi que sobrevisqui eternament, potser estem salvats o pitjor, passarem a un imperi nou i pitjor. Qui ho sap.
Nomes se que era a les nostres mans, les mateixes que ha depositat un vot de confiança a una urna sense fons.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

KOVES

2 Relats

14 Comentaris

1888 Lectures

Valoració de l'autor: 8.53

Últims relats de l'autor