Felicitació de Nadal 2010

Un relat de: ninona


                      Ssst ...


Has sentit el riure de l’infant
                         trencar el silenci?

Riure de joia,
          silenci de Pau.

Au,

     Vés,

          Surt a fora
                i escampa la joia
                                 i la Pau

                              durant tot l’any.


Comentaris

  • Recordatori[Ofensiu]


    Benvolgut/ada relataire:

    Des de l’Associació de Relataires en Català (ARC) volem recordar-te que està en marxa el Concurs ARC de Narrativa Breu 2010 “Barcelona, t’estimo”.

    Et convidem a consultar les bases d’aquesta convocatòria actualitzada (les trobaràs a la pàgina d’inici d’RC) i a participar-hi de nou amb el teu relat (només cal que s’adeqüi a l’extensió prefixada i que pertanyis a l’Associació).

    Gràcies a l’avançada,

    ARC

  • BON NADAL[Ofensiu]
    Xavier Miralles Martínez | 25-12-2010 | Valoració: 8

    Una felicitació nadalenca encantadora!

  • La cara...[Ofensiu]
    natasha | 23-12-2010

    ... d'un nen en aquests dies, la brillantor d'uns ulls que avui són propers... són el millor regal!
    BONES FESTES!

  • m'agradat[Ofensiu]
    miree | 20-12-2010 | Valoració: 10

    sempre en aquest món tindriem que conviure ja que tots som humans,crec que la pau es lo milllor que podem tenir,ames de la llibertat cada un saber els seu sentiments i expressar-nos per dir lo que sentim,estic contenta per veure auest relat...m'agrada molt...Bon Nadal i 2011,espero que tots siguem bons i vivim molt mes anys ...sort,es molt bo....
    un peto
    miree

  • Es aixi[Ofensiu]
    Marc Freixas | 17-12-2010

    que tot l'any hauria de ser pau, llibertat i solidaritat... i segurament en molts altres aspectes qu ara em deixo.

    ninona,
    com va anar la trobada literaria?
    M'agradaria saber que vareu fer... de totes maneres gracies per tot.

    Jo tambe he fet un poema de Nadal,
    es diu "Silenciosament".
    Ja ho saps, si te'l vols llegir endavant!!

    Una abraçada ben literaria.

  • panxample | 13-12-2010

    bonica felicitació .
    bones festes
    avant

  • Gràcies[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 12-12-2010

    Veig que tots els darrers anys ens felicites els Nadals, doncs gràcies ninona, i també gràcies pel vespre literari que ens has ofert, l'any que bé hi tornem, i et faria una proposta: parla amb la llibre, la presi de l'associació, promou un premi poètic obert a tots els temes, però enfocats a coses solidàries, per exemple, i la cosa seria llegir-los el dia en que tu facis la trobada literària a Sant Celoni... bé, tu pensa-hi, i si ho veus bé, parla amb la llibre.

    Una abraçada i bon Nadal per tu també!

    Ferran

l´Autor

Foto de perfil de ninona

ninona

58 Relats

229 Comentaris

131646 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Vaig néixer a Barcelona el 1964. Volia investigar i fer grans descobriments, i vaig estudiar Bioquímica, però després de moltes voltes he acabat fent projectes informàtics, una feina que m'agrada.

De sempre m'ha apassionat llegir i escriure. Un dia vaig descobrir aquesta web a través d'un bon amic que hi escrivia, i des d'aleshores m'hi passo quan puc.

Va haver un temps que participava en els reptes (aleshores nomès hi havia el clàssic) i era gairebé addictiu, però ara m'és gairebé impossible.
Darrerament m'he aficionat al niporepte, però només hi participo de tant en tant.

També em trobareu al bloc Univers madur.

Passeu-vos, comenteu i no dubteu a criticar: és la millor manera de millorar.

Per qualsevol cosa que vulgueu, m'agradarà tenir notícies vostres ...

ninona1206[arrova]gmail[punt]com


Per si us fan servei, algunes eines i enllaços útils