Faré el que tu vulguis

Un relat de: Canela fina
Em necessites i vinc.
Sóc teva, sempre t’ho he dit, faré tot el que tu vulguis.
El meu màxim plaer és complaure’t i estic a la porta de casa teva esperant el que em puguis demanar.
Tanques la porta de cop i et quedes davant meu, immòbil, amb la mirada fixada en els meus ulls... no recordes haver-me dit mai que tinc uns ulls preciosos, de sobte descobreixes que cremen quan et miren però no saps què hi ha darrere, sóc una capsa tancada però una mica transparent també...
Sense deixar-me de mirar em descordes els botons amb delit i m’acaricies les espatlles, se’m marquen les clavícules, els hi fas petons... Amb les dues mans m’empresones la cara, em mossegues el llavi i l’alliberes amb la llengua que entra juganera a buscar la meva, m’estires el cap enrere i sento com plom fos que em recórrer el cos.
_ Vull follar-te fins a quedar-me sec.
M’agafes i m’estires al sofà, els texans desapareixen com si fossin de mantega i em deslliures del tanga perquè tens molta gana, molta... Llengua trapella que busca com donar plaer, estic tan calenta que gemego gairebé xisclant però tu no estàs disposat a parar i m’agafes pels mugrons, els estires maltractant-los per llepar-los després i calmar la tibantor... Em busques el cony amb la mà i t’hi entretens a explorar-lo i m’engrapes el cul, em masturbes fins que em moro de plaer. Salto damunt teu, et vull per a mi...
Et ressegueixo amb la llengua, des del lòbul de l’orella baixant fins al pit, jugo amb els pèls i continuo fins les cames buscant però sense tocar per excitar-te... I de cop allà la tenim, en tota la seva esplendor, erecta i esperant entrar al cau.
La poso al seu lloc i juguem a que s’escapa de casa però hi vol tornar a entrar... El volcà està a punt d’erupció, així que cal donar-li un respir... T’abraço amb tot el meu cos i ja no podem esperar més, ella sola llisca com si sabés el camí fins a tocar fons. Vols saber si sóc bona amazona... ho sóc. Em poso a fer cercles mentre la teva polla em serveix com a eix per aguantar l’equilibri, canviant de ritme i arquejant-me mentre acompanyo el moviment... Crides com un boig, m’agafes la cintura per no deixar-me separar ni un centímetre de tu i amb la pelvis em fas volar... I sento com et corres dins meu, l’escalfor i els espasmes que em fan trontollar, estic tan molla que rellisco per damunt de tu, barreja de suor i sexe, tremolo de plaer mentre mullo els llençols i gemego.
Quedem extasiats l’un al costat de l’altre, ens mirem i un somriure dibuixa el moment.

Comentaris

  • Excitació total...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 09-08-2020 | Valoració: 10

    Molt entretingut i molt excitant, aquest relat que acabe de llegir-te, on expresses tan finament el desig pel teu amant. Uffff... quin desigs més expressius en busca d'un plaer infinit. M'ha agradat molt aquest relat.
    Una abraçada i cuida't...
    PERLA DE VELLUT

l´Autor

Foto de perfil de Canela fina

Canela fina

48 Relats

291 Comentaris

58010 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Sempre he tingut la necessitat d'escriure, m'allibera.
Generar emocions en l'altre em fa sentir bé, per egocentrisme possiblement o potser per altruisme, m'agrada que la gent del meu voltant se senti a gust. Ves a saber...
Per cert, penso continuar utilitzant accents diacrítics, em declaro insubmisa a la nova normativa