Fa un any...

Un relat de: Pluja

De nit, mentre recorro els camins dels somnis, el temps no avança. Es com si em trobés dins una bombolla immensa en la qual el límit temporal va quedar estancat ara fa un any.

Les llàgrimes ja s’han assecat deixant un rastre dins la meva mirada. Sí, difuminat entre les llums, però hi és.
El dolor ha minvat obrint la porta als records d’aquelles converses i rialles; però tot això no em fa tenir-te al meu costat.

Encara no m’ho crec, però sé que el sol que radiava les teves il·lusions fa temps que s’ha fos, però estic convençuda, que d’entre les tenebres, la lluna t’ha recobert amb el seu tel lluminós.

Un any... I en tinc tan poca consciència. El meu rellotge es va embarrancar en aquella matinada, en aquella trucada i aquells ulls en els quals ens amagàvem, imaginant que l’endemà seria diferent i que tu estaries entre nosaltres.

Un any... però dins meu continuo recitant el mateix: Si la nit se t’enduu, tanca els ulls i sigues feliç al món dels somnis



21.09.05

Comentaris

  • És increïble[Ofensiu]
    Perestroika | 29-12-2005

    com la més profunda tristesa, o el buit carregat de més angoixa, pot deixar anar tanta bellesa literària... M'ha agradat moltíssim.

    En certa manera, un relat que pot ser aplicable per molts de nosaltres, canvien el nombre d'anys..

    En el meu cas, un 4.... quatre anys ja, sembla mentida.

    Però sento tantes coses encara! Tanta ràbia i tant dolor, tanta injusticia, tant enyor...

    Que seria incapaç de posar-hi paraules. I encara menys fer un relat com aquest. Et felicito!

  • Ieah![Ofensiu]
    Sareta_16 | 14-10-2005

    Estava per aquí inspeccionant i mira m'ha cridat l'atenció aquest relat...
    M'ha agradat molt!^^ Perquè has reflexat molt bé com em sento jo ara amb una persona que al novembre farà un any que ens va deixar.. i ara ja tot és més fàcil.. l'absència i continua essent present però el dolor no és fa insuportable..
    I res.. a seguir vivint per ells! A disfrutar tot el que ells no van poder!
    Cuida't moooolt!

  • un any ja?[Ofensiu]
    endavant | 06-10-2005

    mol bonic!!
    El que dona per escriure la tristesa...

    Joan.

  • instants | 05-10-2005

    Duret el relat i molt sentit, un adéu difícil.

  • has deixat...[Ofensiu]
    Capdelin | 24-09-2005

    per uns instants... l'estil abstracte, críptic, paranoic i surealista i cubista...
    per humanitzar un relat, la temàtica potser t'ho exigia..
    i acabes amb un pensament magnífic: "si la nit se t'enduu..."
    petons!

l´Autor

Foto de perfil de Pluja

Pluja

58 Relats

191 Comentaris

70946 Lectures

Valoració de l'autor: 9.62

Biografia:
Buscar paraules per la biografia d'una persona que no es defineix és com intentar retenir la sorra del fons marí quan la brisa i el sol l'il·luminen.

Tothom té dues cares:

- Riallera, boja, hiperactiva, innocent en el moment apropiat.

- Àcida, abstracte, críptica davant d'un full en blanc.

Fotografia: Fuga en dos colors (Kupka)

Per quan l'avorriment fa de les seves:
Algunes imatges