Fa un any plovia...

Un relat de: Abs

Dins una realitat onírica, miro la pluja des de l'altra banda de la finestra, m'ofego dins una gota de pluja, m'ensorro en el que temps enrere va ser un oceà de rius a flor de pell. Fa un any feia fred, els carrers eren nostres, dins un remolí de vent i ones tot semblava decadent, i és estrany com el temps idealitza el record d'una derrota que es prolonga fins avui.
La roba estesa demanava als núvols que la deixessin viure, un segon més. Les mans no es tocaven però les paraules cada vegada eren més a prop. Claus rovellades, portes que batien amb el vent. Un dissabte gèlid vaig llençar la vida per un penya-segat de pedres i sal, prometent-me horitzons que avui són tan lluny que ni tan sols es veuen brillar.
Bitllet d'anada i tornada, i tot s'ha acabat.

Comentaris

  • a veure si ara surt[Ofensiu]
    ANEROL | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Fas un joc[Ofensiu]
    ANEROL | 11-01-2009

    d'imatges per expressar sentiments i sensacions interessant i bonic.
    He entrat perquè busco autors per penjar-lis quelcom sobre el 5è aniversari de relats i estic encantada d'haver-te trobat:



    Endavant amb l'escriptura
    Una abraçada

  • M'ha fet pena[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 21-06-2008 | Valoració: 10


    Que trist no? M'ha fet pena que és tirès des del penya-segat i tot per la pl,uja. Molt sentimental.
    Et seguiré llegint, espero que tu també.
    Gràcies

    ullsblaus1