Experiències al metro

Un relat de: laura lara martin

Va ocórrer al metro de València. La línia 1. Sí, eixa. La grogueta. Arribàvem a la parada ‘Empalme'. Hi havia una nena, d'uns nou anys, si fa no fa. Potser, inclús, menys. No sabria dir. Li va preguntar a son pare per l'aniversari d'una tal Carmen. El pare li va contestar que la Carmen feia anys el 20 d'octubre. Però va rectificar. ‘No, miento. El 20 de noviembre'. La nena va dubtar per un moment. Semblava que no li quadrava això que el pare li havia dit. Però ell, per tal de justificar allò que acabava de dir, va continuar. ‘Sí, lo recuerdo perfectamente. Es el 20 de noviembre. El día en que murió el Generalísimo!!!!'.

La filla se li' l va mirar amb cara d'incomprensió. Al seus ulls es podia llegir ‘ y quién es ese hombre, papá?' però ella, va alçar els bracets, va mirar al seu pare, va ajupir el cap, i va continuar explorant el fons de la seva motxilla.



Comentaris

  • ho he trobat..[Ofensiu]
    Basileia | 21-08-2006

    ...curiós..indignant (per mi)..innocent..antic..conservador..

    petons!

    Basileia

  • Una curiosa anècdota![Ofensiu]
    Arbequina | 30-06-2006

    M'ha agrdadat llegir-te sobretot perque les teves frases respiren valencià. M'agrada llegir en tots els dialectes (crec que enriqueix) i el valencià (o occidental) és, per mi , el dialecte més expressiu.

    En fi, a més, l'anècdota és molt i molt curiosa.
    Una abraçada.

    Arbequina.

  • Uffff!![Ofensiu]
    SuretIV | 11-05-2006 | Valoració: 10

    Quant de temps!!!!!!
    Quants records la linea 1 del del metro!!Encara que al meu poble li diem "el trenet".
    He estat "ausent" un temps, pero és que no he tingut Internet durant 2 mesos i sols mirava el correu de tant en tant.
    Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de laura lara martin

laura lara martin

17 Relats

55 Comentaris

22017 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Hola, em diuen Laura i sóc de València (P.V). Sóc del 2 de desembre de 1986 i estudie ciències ambientals. M'agrada de tant en tant i,sobretot, quan l'ànima ho necessita, escriure, encara que sóc conscient de què no ho faig molt bé, però almenys m'ajuda a desfogar-me. Una de les meues aficions és el teatre! i ho practique actualment (des de fa temps).

El meu correu : lamarlau@alumni.uv.es
El messenger: laura_lara_martin@hotmail.com

Un beset per a tothom