EXCITA'M !

Un relat de: joandemataro

És tan preciosa! – pensa. Mai havia somiat poder gaudir d’un cos tan perfecte. Només d’imaginar el que passarà fa que el seu sexe es comenci a lubrificar.
Ella es treu la camisa blanca, que insinua virginitat, descordant-se els botons un a un, lentament; mentre els pits, encaixats dins els sostenidors, es comencen a oferir. Ell, comença a notar com se li accelera la respiració i el seu membre desperta i s’estireganya dibuixant el seu relleu sota els pantalons.
La femella segueix, aliena a les reaccions del mascle. La camisa ja és a terra, els sostenidors negres amb transparències amb prou feines tapen els mugrons d’uns pits joves i tibats. Mentre es comença a descordar els pantalons es llepa el dit mirant amb cara de desig.
Ell, ja fa estona que s’ha tret els pantalons, el seu membre comença a regalimar dins els calçotets mentre ell l’acaricia, com volent calmar-lo doncs està a punt d’esclatar. Ella és allà, davant seu, s’ha tombat al llit i amb la mà es busca el pubis sota les calces mentre estira el cos i alhora inspira un tímid gemec.
Amb el penis a la mà, ell , es comença a masturbar lentament, allargant el moment. El líquid transparent que li llisca pels dits és l’indici que s’apropa el final.
Ella segueix al llit amb els pits ja alliberats, només duu les calces. Es toca els mugrons erectes amb una mà mentre amb l’altra segueix excitant-se sota unes calces ja mullades.
El mascle , que ja no pot més, accelera els moviments de la seva mà fins que sent com la passió que li neix de dins busca la sortida regalant-li un gran plaer. Amb els dits tapona la pell i respira llargament mentre es buida, satisfet.
Mai hauria somiat que gaudiria d’un cos tan perfecte. Ella segueix excitant-se, aliena a les reaccions del mascle…

Photobucket

Comentaris

  • trobo que estàs "guapiiiiiiiiiiiíssim" a la foto, je, je...[Ofensiu]
    teresa serramia | 15-10-2011

    I molt adient pel cas..(je,je, je..........) l'expressisó li ve que ni pintada...uauuuuuuuuuu....................

    Potser, a aquest relat, li falta la descripció "complemenetària" que jo li feria, que no et pots ni imaginar com i de quina manera, augmentaria el "clímax" assolit....
    (això hauria de ser "in situ", en vivo y en directo"....
    (Això sí que "EXCITA"..eeeeeh?????)

    Ai els homes!!!, potser alguns ignoreu com, des de la vivència d'alguan fèmina, es pot incrementar, fins a límits insospitats, el plaer, je, je...

    (O potser sí que ho sabeu, tal vegada, Però, potser més val no esbrinar-ho. Adéu i bona..........erecció!!

  • El cervell[Ofensiu]
    Narcis08 | 14-10-2011 | Valoració: 10

    és l'eina eròtica més potent que hi ha! Felicitats, bon tempo i llargada precisa.

  • he volgut deixar un final obert...[Ofensiu]
    joandemataro | 14-10-2011

    perquè a part de la part eròtica volia ser un relat provocador en el sentit de la sexualitat viscuda amb llibertat o la sexualitat viscuda des del punt de vista del mascle i la femella, tan diferents...

    Havia pensat aquest final també...

    " Ella seguia aliena a les reaccions del mascle, davant seu a la pantalla de l'ordinador..."

    salutacions !!
    j.

  • Rodó i molt sensible[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 13-10-2011 | Valoració: 10

    Un cos perfecte o menys perfecte, al connectar amb ell enriqueix una sinfonia de sensacions. Gràcies, Joan.

  • Erotisme explícit[Ofensiu]
    Bonhomia | 13-10-2011 | Valoració: 10

    Jo crec que falten relats com aquest.


    Sergi

  • Doncs...[Ofensiu]
    Bonhomia | 13-10-2011

    ... el que dius ho entenc doblement, però no sé si algú ha copsat el que jo vull dir al relat.


    Sergi

Valoració mitja: 10