Evolution

Un relat de: fenix92

12 de juny, 2005

Els cientifics, als laboratoris, han descobert un nou tipus d'aliment: PM12. Unes proteines amb multitud de vitamines que, per als humans, equival al menjar d'un sol dia. La van posar al mercat al dia següent de ser inventada sense autorització de ningú. Tothom la comprava i era molt famosa entre la meitat de la gent, mentre que l'altre meitat del món, es negava a menjar aquesta porqueria.

La meitat de les pastilles, a la que a partir d'ara li direm meitat S de sí van anar evolucionant al llarg del temps. L'estomac se li anava fent petit i tenien la panxa molt petitona. Com que tenien més temps de treballar perquè menjaven només una vegada al dia el cervell se li va posar molt gran i van inventar moltes màquines. Un d'aquests invents va ser un minitransport i així la gent no caminava mai perque feien servir el minitransport a tos llocs. Els braços tambés es van desvalidar perque ho controlaven tot amb el pensament, fins i tot parlar, i, es clar, es van quedar muds.

La meitat N de no, van continuar una vida normal i no van evolucionar. Però llavors, els representants de les dues meitats van declarar una guerra, la guerra dels desavantatges. Es deia dels desavantatges perquè, els S eren molt més llestos i forts que els altres i els N eren... no eren res comparats amb els S. Així que va morir molta gent dels dos bandols, els N més que els S. Però els N, quan semblava que tenien que renunciar a tot i convertir-se en S, un noi, en Mark,va tenir una idea. Els robots funcionen amb electricitat, oi? Doncs van decidir que els provocarien un corto-circuit i les màquines s'espatllarien. Com que els S no són res sense les màquines, els podrien guanyar facilment. Van agafar milers d'hidroavions i els van enviar al camp enemic a mullar-los a tots. Molt hidroavions van ser destruits però va valdre la pena, perquè al cap d'uns dies quasi tots els S es van rendir i els que encara es rebelaven, els portaven a la presó inmediatament. Així els que es rendien menjava normal, caminava normal... bé, ho feia tot normal, com nosaltres. Així l'estòmac es va fer més gran, el cervell més petit i les cames i els braços valids. Així tot el món va tornar a la normalitat. Fins i tot els de la presó.

Comentaris

  • Akane | 10-07-2005

    Aixxxxx aket es el 3r komentari k t' eskrik. eske kom k sok tan despistada t´e eskrit 2 komentaris en la mateixa història sense donarmen konat ^ ^XD usentu !! wno adeew !!

  • WOLAAA !!!![Ofensiu]
    Akane | 10-07-2005 | Valoració: 10

    Escrius de coña !! Molt o, m'agradat molt!! continua aixi, m' agrada el teu estil !! jo tmb vaig néixer al 1992 i no eskrik tan bé kom tu ! Però espero millorar amb el temps, WEnu adeww! kontinua escrivint !!

  • wolaaaa està molt bé !![Ofensiu]
    Akane | 10-07-2005

    Escrius molt bé i m' agrada el teu estil. i tens molta imaginació. Yo tmb vaig néixer al 1992, i no eskrik ni la mitad de bé k tu, vaya. XD Wenu molt bo, molt bo. Continua escrivint ! mels llegiré tots !!

  • uuuuu[Ofensiu]
    Dragon | 05-07-2005 | Valoració: 10

    esta xulisima. encara que jo seria del grup s. aixi no tindria q fer res

  • atònit[Ofensiu]
    subal | 12-01-2005 | Valoració: 10

    xaval, m'has deixat atònit, astorat, amb la boca oberta., etcètera.

    A mesura que vagis llegint , guanyaràs en vocabulari i situacions, i estic segur que si vols volaràs molt alt.

    Si em deixes recomar-te un llibre, llegeix-te La Fundació, d' Isaac Asimov. Fes-ho ara, que ets jove. D'aquí uns anys reprent-lo i veuràs com pot canviar un llibre amb els anys; de "bo" es pot convertir en "molt, molt, molt bo".

    Salut!


    reflexió a altres lectors.; aquest noi va nèixer l'any 1992... estic experimentant una situaciò extranya; gent del 84, gent del 92.... la mare que els va parir, em començo a sentir vell!!!!

  • AVÍS[Ofensiu]
    fenix92 | 12-01-2005

    AVÍS

    Si algu vol seguir les meves histories que m'ho digui. Si a ningú no li agraden les meves histories deixo d'escriure per sempre a relatsencatala.com. DEEEEEEEEEEWWWWW

    PD: AH! m'he traslladat al nom de drakkar92

  • Sóc S[Ofensiu]

    No et pensis que tots els S hem desaparegut, no, vull dir Sí:

    SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
    SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

    Mira si en quedem!

Valoració mitja: 10

l´Autor

fenix92

8 Relats

31 Comentaris

13958 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
Vaig neixer l'any 1992 i desde sempre m'ha agradat llegir i escriure. Vaig coneixer aquesta web gracies a Cristian, un amic meu, quue tambe esta registrat a relatsencatala.com amb el nom de perez. Moltes gracies Cristian.