Evocacions

Un relat de: aleshores
I només era un Do,

ara més fluix, adés més fort,

semi-arpegiat,

prou per emocionar-me,

per evocar el passat

i dibuixar un futur.


Comentaris

  • La barca[Ofensiu]
    SrGarcia | 19-01-2020

    Abu-Bakr Muhàmmad ibn al-Walid at-Turtuixi
    Segons la Wikipedia:
    “Va dur sempre una vida ascètica per ser un model per a la societat i el preocupaven especialment les qüestions religioses.”
    Era: Lo Rata?
    Va estar a Miravet, al pas de la Barça?

    Doncs no havia sentit parlar mai d'aquest bon home; pel que es veu, una espècia de Maquiavel tortosí.
    "Lo Rata" és personatge de la meva invenció.

    Sobre la barca de Miravet dues coses:
    1- Ningú no vol anar a Ginestar.
    2- Per passar la barca cobren. En Mustafa hagués passat lo riu nedant, si hagués volgut anar al dellà.

  • Un do[Ofensiu]
    SrGarcia | 17-01-2020

    De primer no havia entès que el Do fos una nota musical, pensava que era una donació. Però la majúscula indica que no és així.
    Un arpegi et poc evocar moltes coses, de fet qualsevol cosa et pot produir evocacions; Proust en va tenir prou amb un tros de madalena (o com es digui aquest pastisset).
    Una poesia a l'estil japonès; senzilla i bonica.

  • Grans evocacions...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 16-01-2020 | Valoració: 10

    Si abans era fort el "Do", en el futur aniràs pensant en el passat, perquè siga sempre "semi-arpegiat". Les evocacions et venen al cap emocionant-te.
    No sé si ho he copsat del tot........!!
    Molt bo, Aleshores.

    Perla de vellut

  • Música[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 15-01-2020 | Valoració: 10

    No sé del cert qui és el protagonista del teu poema, però jo imagino la música, tal vegada una veu estimada. Sigui com sigui, les belles paraules sempre tenen recorregut. Una forta abraçada.

    Aleix

Valoració mitja: 10