Europa..fratricida

Un relat de: teresa serramia
Dolços caníbals bondadosos

Tens fam, tens tanta fam!
I els altres se la mengen la fam
teva. S’enriuen i et menystenen
i et llencen a bocins el seu menyspreu.
I es mengen els plats seus
plens de fam teva.
I la fam creix,
t’obra en canal
mentre et claven les dents
de viu en viu, dolços
caníbals monstruosos de guant blanc.

Comentaris

  • Impactant![Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 11-12-2016 | Valoració: 10

    Aquest poema fa esgarrifar perquè reflecteix la realitat que no volem reconèixer. A banda del tema, el poema aporta unes metàfores colpidores i molt bones, al mateix temps.
    Per a contrarestar el mal sabor de boca, vull recordar totes les persones senzilles i solidàries que col·laboren amb la fam del món, sigui amb ajut voluntari o amb aportació monetària.
    Però no n'hi ha prou!

  • Impactant![Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 11-12-2016 | Valoració: 10

    Aquest poema fa esgarrifar perquè reflecteix la realitat que no volem reconèixer. A banda del tema, el poema aporta unes metàfores colpidores i molt bones, al mateix temps.
    Per a contrarestar el mal sabor de boca, vull recordar totes les persones senzilles i solidàries que col·laboren amb la fam del món, sigui amb ajut voluntari o amb aportació monetària.
    Però no n'hi ha prou!

  • "Es mengen els plats seus"[Ofensiu]
    aleshores | 15-03-2016

    ...i els teus" I mai en tenen prou. Pobre de tu, si et volen democratitzar! Estàs perdut,...

  • Desorientació[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 14-03-2016 | Valoració: 10

    Cap on anem? El teu poema dur fa reflexionar. Aquesta Europa va acceptant cada cop més els discursos xenòfobs, que no ho veieu? Estan triomfant cada cop més els arguments de l'extrema dreta, que no ho veieu? Tresa, m'agrada molt veure't tan reivindicativa. Una abraçada.

    Aleix

  • BUFFFFFF!!!!!![Ofensiu]
    cassigall blau | 14-03-2016

    Ens van deixar touches amb l'Ailan, pero ni ha tants que esgarrifa...

    Que guai Teresa que tornis a treure el cap amb els teus poemes que ens obren el cap...i el cor...

    L'unio europeen, l'unio europeen...un enredo per unir els rics...

Valoració mitja: 10

l´Autor

teresa serramia

86 Relats

397 Comentaris

82482 Lectures

Valoració de l'autor: 9.95

Biografia:
Sóc una iai atípica, de 71 anys.., només...(què és això comparat amb l'eternitat...???)

Sóc de Barcelona, del barri de Sants. I sóc tan rebel i esgarriacries, que no caso amb cap dels esquemes de. DONA, MARE, IAIA...ortodoxos...En fi, que "esguerro els patrons i els clixés" que dóna gust..(més aviat dóna disgust..a molts)

Felíç d'exercir de mestre...37 anys...M'enamoren els nens, la poesia i passejar-me per aquest espai fascinant de Relats.. M'omple de joia i "bon rotllo" trobar-vos per sorpresa, en el meu passeig atípic i desenfadat, NO propi d'una iaia que hauria d'estar pasant el rosari i fent "mea culpa" pels seus pecats...

Aquesta és la 1ª part de la meva, arrebatadora, impactant -és broma, eh?-, vida.