Ets una gran actriu

Un relat de: març

Mai t'ho hauries pensat, oi? Doncs sí, t'ho dic jo: ets una gran actriu.

Algú que és capaç de somriure quan el seu cor fa mesos que plora. Algú capaç de viure els dolors aliens quan el seu propi dolor l'ofega fins a robar-li la respiració. Algú externament fort, implacable davant els estímuls que l'envolten, però trencat, desfet per dins. Algú que rep cada dia amb els braços oberts però que va sumant hores d'una manera rotundament apàtica, sense gaudir dels moments.

Mai t'ho hauries pensat, oi? Doncs sí, t'ho dic jo: ets una gran actriu.

Comentaris

  • Tormenta en la mañana de la vida[Ofensiu]
    abisme | 05-05-2005

    Això de la gran actriu doncs suposo que és una sensació que deus tenir amb molta gent... però jo crec que a molts altres no ens pots enganyar.

    Nena, confia amb nosaltres, comparteixo la opinió amb la violeta QUE FLUEIXI mai més ben dit. No has de tenir por a enfrontar-te a tot el que sents, no estàs sola tot i que nosaltres ( o almenys jo ) no estiguem massa en presència últimament. Ets molt forta carinyuuu però no tot es pot fer sol. Rebelat, enfadat, crida, plora, riu si en tens ganes... xo no t'amaguis darrere una cortina que no farà més que fer-te sentir més vulnerable. Això de fet ho dic des de la meva pròpia experiència, perquè saps prou bé que jo mateixa soc una persona reservada... però si amb algú et sents prou a gust com per obrir el teu cor sense restriccions, fes-ho ( o intenta-ho). Deixa't ajudar, ajuda't de veritat.

    Un petó amor!

    PD: el títol no és més que una cançó que llegint m'ha entrat ganes de sentir pq per certes coses he pensat en ella....

  • siusplau, sigues tu!!![Ofensiu]
    sempre | 04-05-2005

    No m'agrada aquest escrit, reina!!!es massa trist, encara que literariament estigui be!
    No m'agrada sentir-te dir això, i menys sent algu del mon aquest al qui fingeixes...no et cal fingir, no cal desmostrar que ets forta i que les coses no t'afecten, perquè ja sabem que ets forta per molt que ara t'ensorris, i perquè veiem que el teu somriure és inercia i rutina, d'uns dies que tafecten, si que et fan patir, que et desequilibren, i que?
    Per tant perquè fingir si no et cal desmostrar-nos res?

    be només el de sempre, quan decideixis treure't la màscara jo soc aqui. un petonas!!!

  • ha de fluir[Ofensiu]
    violeta | 03-05-2005

    Flor, segurament ja saps qui sóc. Et vaig dir que era trist...no sabia que més dir-te, et tinc davant, en silenci plores i jo espero veure el dia que ploris des de dins de l´ànima, per fer-te costat com cada dia. Fins i tot deixarte anar pot ser doloros, però recomo que ho provis. Deixa´t anar...No t´amaguis de ningú i menys de tu.
    Una abraçada nena

  • Persones com...[Ofensiu]
    Llibre | 29-04-2005

    ...aquest algú que ens descrius, en trobem sovint al llarg de la vida. Gent que mostra una cara, una faceta del seu caràcter, però que no es dóna amb plenitud. De vegades per por. De fet, sovint per por. Però altres cops també per no molestar, per no importunar.

    I sí: aquestes persones són gran professionals de la representació. Però... els agrada el seu paper?

    Salut!

    LLIBRE

  • A vegades[Ofensiu]
    Paula Poch | 29-04-2005

    A vegades fingí està bé és una manera de superar abans les coses. De tant fingí t'ho acabes creient.

    Tons,

    Paula

  • A vegades no és bó sense una gran actriu[Ofensiu]
    kispar fidu | 29-04-2005

    Amagar els sentiments, o fingir, no sol ser bó. Fer veure que estàs bé quan en realitat en el teu interior tot s'enfonsa i es desfà no ajuda massa. Si que és veritat, que a vegades hem de fer el cor fort, i sovint hem de fingir per tal d'ajudar a algú que en aquell moment ens necessita. Però no penso que sigui bó ser una gran actriu (en aquest sentit, és clar!)

    Crec, que el millor és mostrar-se tal i com s'és!

  • A veure...[Ofensiu]
    BlauFosc | 29-04-2005

    M'he fet un taco amb les tecles i em sembla que l'he liat molt...

    Deia, o volia dir, que m'ha impressionat la teva capacitat per recrear en tan poc espai un mon interior tan extens, tan evocador y tant corprenedor.

    Felicitats, et seguiré llegint.

  • M'ha impressionat...[Ofensiu]
    BlauFosc | 29-04-2005

    M'ha impressionat la capacitat q

  • M'ha impressionat...[Ofensiu]
    BlauFosc | 29-04-2005

    M'ha impressionat la capacitat q