Ets imant del meu cor

Un relat de: smile

Fara quasi cuatre mesos... I no t'en vas del meu cap, del meu cor...

Busco la manera de tirar endevant, de fer-me forta, i oblidar-te.. però no puc..

En el meu cap... Tu, els teus ulls, el teu somriure, la teva gracia, la teva pell, la teva dolça esquena, el teu suau cabell,...

Si fa molt temps d'això... Però perquè no t'oblido? Per què cada nit ja s'em fa insoportable?... insoportable somiar-te... sabent que ja ets d'una altra...

L'amor no es fixa en edats...

No vull tornar enrere, vull passar pàgina.

Busco alegries, felicitat... i les trobo, però no es suficient, tot és insuficient sense tu...

Esprero que siguis feliç amb ella, tot i que no trobaràs la mateixa màgia amb ella.

Gràcies pels moments, per haver-me ensenyat l'amor de la manera que m'agradava, gràcies a tu sé que realment existeix...

I què dir de les persones que no em creuen, d'aquelles que pensen que faig el paper, dir-lis que puc considerar-me afortunada, perquè jo he viscut l'amor més immens, l'amor que ninguna d'elles podrà tenir mai...

No sé per què et reservo amb mi, per què em segueixes fent mal al cor...potser perquè el dolor é l'única ca que conservo de tu...i si tincel teu dolor et tinc a tu (no et vull perdre), i si et tinc a tu estem junts en l'instant...

Si estem junts t'estimo...

Comentaris

  • L'amor és dur[Ofensiu]
    Jaumedelleida | 23-05-2007

    Entenc com et pots sentir i més encara que hagis tingut necessitat d'expressar-ho per escrit.
    Entendràs de pas, que és encoratjador que d'altres, llegint-te (com ho ho fet jo ara), sàpiguen endevinar quin és el teu estat anímic quant a sentiments. D'altra part, també t'encoratjarà en veure que no només et llegeixen sinó que et donen ànims, com jo t'ho vull fer ara,(el teu 1er comentat) perquè continuis expressant els teus sentiments i d'altres inquietuts, encara que sigui en forma de prosa
    Ànims i endavant nova relataire.Ves somrient com el teu nik indica. Ens llegirem a partir d'ara?

l´Autor

smile

3 Relats

7 Comentaris

3256 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00