Et vull paladejar

Un relat de: clarifort
Començo acaronant lentament el seu cos. M’entretenc resseguin la línia corba del seu coll i el miro amb l’avidesa de l’amant. Em costa, però aconsegueixo vèncer la seva timidesa, cedeix a la delicadesa de les meves mans i s’obre per a mi. Quan sent aquella espècie de suspir que s’escapa de la seva boca li acosto el meu rostre, quan el seu aroma impregna el meu olfacte i la meva boca frega suaument la seva, se que està disposat a ser meu, a que me’l begui, glop a glop. Creix la meva excitació, ell fa olor a cabana de bosc, a llar de foc en una nit freda d’hivern, a llenyataire. No puc esperar! Necessito assaborir-lo, sentir-lo dins la meva boca i deixar que m’acaroni. Oh, aquesta sensació entre rasposa i dolça, aquest cos que vull tot per a mi! El demoro a la boca, mentre la meva llengua l’acarona, l’assaboreixo i me’l bec, glop a glop, sense preses. Ho pagà esperar-lo tants d’anys, aquest vi és excepcional!

Comentaris

  • L'excitació[Ofensiu]
    Vicent Terol | 05-11-2012

    Quan més sentia l'excitació... va i resulta que era un vi! He, he... Divertit el gir.

    Gola o luxúria? Luxúria golosa? Gola luxuriosa?

  • Ens enredes![Ofensiu]
    Mena Guiga | 04-11-2012

    Però si el substitut és un vi, un bon vi...uhm...volem més copes!!!!

    Benvingut a relats!

    Mena :)

  • bé clarifort[Ofensiu]
    joandemataro | 04-11-2012 | Valoració: 10

    m'he empassat el relat fins el final, bon gir final !!

    salutacions
    joan

l´Autor

clarifort

5 Relats

5 Comentaris

2523 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33