Et vols casar amb mi?

Un relat de: Hannah
Amor meu, estic davant teu mirant'he l'ànima dins la teva mirada.
I avui perquè sí, perquè em ve de gust i perquè ho sento aixi et vull dir si et vols casar amb mi.
Abans que em donis una resposta et vull prometre quatre coses.

Estimar-te, respectar-te, cuidar-te en la salut i en la malaltia fins que la mort ens separi, ha quedat una mica antic no? Jo ho veig així.
Espero que t'agradin els meus vots una mica diferents...

Estimar-te esta clar que ho faré, espero que per sempre, però si no és així et prometo que cada dia t'estimaré una mica més i millor.
A més de tot això, prometo cada dia fer-te riure, fer l'amor tants cops com ho sentim, sense presses ni tabús pel mig.
Agafar'te de la mà i a més cuidar i abraçar la teva ànima. Compartir moments bons i de dolents.
Deixar'te espai perquè és necessari i molt bo.
I segur que hi haura dies que et cridaré i m'enfadare, llavors deixa'm tu i quan la tempesta passi suau com la brisa marina, trobarem els mots per solucionar el problema.
Et cuidaré sempre. Quan estiguis malalt et faré sopeta calentona i pel mal de coll, aigua amb mel i llimona.
Però també et cuidaré quan tinguis salut, ajudan-te, recolzan-te, dient tot el que pensi de tu amb amor i sinceritat.
Et respectaré sempre. Com a persona, home, marit i pare. Fisicament i mentalment t'admiraré.
El dia que aquest amor s'acabi el recordarem per tots els sentiments i vivències compartides.
Perquè espero que ens separem amb la mort, però si passa abans et prometo que sempre sabràs com t'he estimat.

Ara vivim el present en aquest dia maravellós on comença el nostre camí tu al meu costat i jo al teu. Ni més endavant, ni més enrere.
Ara i aquí en el moment que la vida ho ha fet possible.

Et puc prometre tantes coses... que m'estimo més que dia a dia i per sempre et demostri que t'estimo i que ets perfecte per mi.

Espero que tu també em prometis moltes coses... però millor demostra'm el teu amor cada dia.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Hannah

Hannah

88 Relats

92 Comentaris

93507 Lectures

Valoració de l'autor: 9.53

Biografia:
Una matinada de gener del 89 em va veure néixer.
A fora bufava el vent glaçat, i l'hivern em va donar la benvinguda.
Sóc del país del Cava, i tenim la Festa Major més típica. M'agrada el meu poble, la meva vila.

Sóc una noia d'aire i pertanyo al regne d'Acuari.

Potser perquè sóc tímida, m'agrada tant escriure.
És una facinació que sempre he tingut present, però des de fa un temps, em va be per desfugar-me i passar-m'ho bé.

Sóc quiromassatgista I osteopata. M'agrada treballar amb les mans.

A part de la lletra, la música em fa somniar, i em transporta a altres planetes.
Tan em pot agradar una de relexant com el rock ben tocat.
Lax'n'Busto em fascina.
I he tocat la bateria durant dos anys.



La gent que em coneix diu que visc en un altre món, i és ben veritat; m'agrada molt somniar!
Sóc d'aqui, però també estic per allà...

Sóc una romàntica sense remei, malalta de l'impossible, i amb uns quants desitjos que escriuré a la carta als Reis.



Enamorada de la vida, de tots els sentiments i sorpreses. Orgullosa de ser qui soc.

Per si voleu qualsevol cosa, el meu correu electrònic:
hippy_vila@hotmail.com

I el meu reconet de les lletres:
www.ikebana19.blogspot.com