Et veig arreu malgrat no hi siguis

Un relat de: gypsy

Han arribat les flors tot i el dolor esmorteït d'una absència que encara em cou. I em sé feliç en cada brot, en cada tija novella - innocent - sense el pes feixuc de cap llast antic. S'obre pas la vida a esgarrapades de llum, de felicitat desitjada amb un desig d'amor que crema. I pare, et veig arreu malgrat no hi siguis. Potser vas deixar la força del teu ésser escampada entre les flors. T'estimo en cada nou brot de vida que s'enlaira. Somric tímidament, intuint que fins i tot has vençut a la mort.



gypsy



Comentaris

  • cada nou brot de vida[Ofensiu]
    franz appa | 10-07-2009

    Panteïsme vital i sensible, la llavor de la vida en el record de la mort, superació de la mort a través del cicle perpètuament renovat de la vida.
    La flor és la imatge de l'exuberància de la natura que brinda tant aparent malbaratament de la bellesa en la seva efímera i fràgil explosió de creativitat que assegura la renovació de la vida.
    Conformar-se amb el nostre destí de flors passatgeres és un esglaó dolorós però indefugible vers la saviesa. Em sembla evident que l'has pujat.
    Una abraçada,
    franz

  • crohnic | 26-06-2009 | Valoració: 10

    Tots hem perdut a éssers estimats i suposo que tots ens sentim identificats amb els sentiments que expresses en el teu relat... L'any passat vaig perdre el meu pare i sens dubte va ser el moment més trist de la meva vida (i n'hi ha hagut de molt dolents...)
    Sensacional rela! M'encanta la manera com acabes el relat, la última frase...

  • Amb delicadesa,[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 23-06-2009

    sense estridències, paleses el buit que deixa una persona com el teu pare. Les poques vegades que havia parlat amb ell, sempre em quedava la sensació que era un home que posseïa la senzillesa de les persones realment importants.
    Una molt carinyosa abraçada, Mariona.
    Nonna_Carme

  • La mort d'una persona...[Ofensiu]
    Fidel | 22-06-2009

    estimada sempre és un trauma molt difícil de païr...(...). I m'aturo, punts suspensius perquè em sento i m'he sentit molt incapaç d'escriure sobre aquestes "coses".
    Fa un parell d'anys va morir la meva sogra després d'un càncer molt dolorós... Vaig poder escriure sobre el patiment en abstracte, però de la mort concreta d'ella...no. I en tenia ganes, ho necessitava...
    És per això que admiro la teva capacitat d'expressar aquest immens buit, amb tota sinceritat. Ho dius amb senzillesa i sentiment, sense arribar a la -entent-me...-, llagrimeta fàcil.
    M'ha agradat i m'ha fet recordar... Gràcies i endavant amb el que dius (i el com ho dius) !!!,

    Fidel

  • Deia l'altre dia[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 22-06-2009

    per la tele, en una entrevista de fa poc, en Vicenç Ferrer que la mort no existeix, que nosaltres seguim existint, el que passa és que aqui no, que aqui sols estem en una terra de pas.

    Ho deia amb tanta senzillessa, que t'havies de creure les seves paraules.

    Una abrçada GyPSy
    (això és una broma nostra, vale? petites picades d'ull entre companys relataires.:))

    Ferran

  • viu en tu[Ofensiu]
    jaumesb | 22-06-2009 | Valoració: 10

    i en tot ésser vivent

  • FA NOU MESSOS...[Ofensiu]
    vitriol | 19-06-2009

    ...que la meitat del meu cor va partir. M'has fet plorar...

    T'ho agraeixo molt. De tot cor, bellissim...

  • Bellíssim...[Ofensiu]
    brins | 19-06-2009

    Més que llegir-lo, l´he sentit dins del cor, perquè jo també veig arreu encara la meva mare, la continuo cercant en tots els somnis i en cada flor.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de gypsy

gypsy

377 Relats

2797 Comentaris

450038 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:

Hem viscut per salvar-vos els mots,
per retornar-vos el nom de cada cosa.

Salvador Espriu