et trobo a faltar

Un relat de: mireia_fg

Camino a cegues pels carrers amples de la ciutat tot sentint a la pell fenòmens dignes de ser explicats i compartits.
Un dia d'hivern, molt fred però assolellat.
És estrany que el sol, sense tocar-te, t'escalfi la pell. És ben bé com si et recobrís un bel d'escalfor. Un bel sens dubte real i alhora irreal.
El fred et glaça el cos fins fer-te esgarrifar i també sense tocar-te. Una sensació sens dubte real i alhora irreal.
I finalment, el vent, sempre acompanyat de la teva carícia…No puc evitar tancar els ulls per assaborir-la i maleir-me per no haver-ne gaudit quan, sens dubte, la carícia esdevingué real. Cada cop que tanco els ulls i la carícia em recorre les galtes i em remou els cabells se'm dibuixa un somrís als llavis. Un somrís amarg per què et trobo a faltar però també agraït per poder transformar allò que per desgràcia esdevé irreal en una sensació, sens dubte real.

Comentaris

  • A vegades...[Ofensiu]
    AVERROIS | 13-12-2005 | Valoració: 10

    ...un record pot portar més sensacions que la mateixa carícia. Benvinguda a relats. Una abraçada.

  • fas que...[Ofensiu]
    Capdelin | 13-12-2005 | Valoració: 10

    els elements atmosfèrics tinguin vida i et portin records... sortosa de tu que amb un somriure recicles enyorances i les converteixes en qualcom positiu...
    una abraçada.

l´Autor

mireia_fg

1 Relats

2 Comentaris

739 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor