Et sento

Un relat de: Ilargi betea

Tanco els ulls sentint
l'escalfor del teu sexe
contra les meves natges nues,
la fermesa del teu ventre
a l'esquena llisa i freda,
el teu braç protector
rodejant-me els pits tremolosos
que pujen i baixen acompassats
per la meva respiració encara irregular.
Perles de suor es refreden lentament
sobre els nostres cossos exhausts
que encara vessen de plaer.
Els nostres dits s'encreuen;
ara que ja han indagat tots els racons
volen trobar en el tacte de les mans
la seguretat que no ens perdrem.
Així, abraçats, el temps perd tot sentit
i sense adonar-nos iniciem un llarg viatge.
M'adormo i et sento.
M'adormo... i t'estimo.


Comentaris

  • poemes il.lustrats[Ofensiu]
    poemes il.lustrats | 16-04-2008

    Aquest any s'ha fet una Segona Edició de Poemes il·lustrats...

    A l'abril de 2005 es va fer una trobada de "relataires" a Premià de Dalt i una de les activitats organitzades va ser la il·lustració d'una tria de poemes d'autors de "relatsencatala.com"

    Vull felicitar-te, doncs aquest poema va ser escollit per a ser il·lustrat.

    I informar-te que el dia 31 de maig de 2008 està previst fer una altra trobada de "relataires" a Premià de Dalt -El Maresme- en el decurs de la qual es farà lliurament a tots els autors i a tots els artistes, tant de la primera com de la segona edició, d'una còpia de l'obra.

    Voldríem que ens hi acompanyessis.

    Les obres han estat exposades a la Biblioteca Jaume Perich des de l'1 al 15 d'abril de 2008.
    A partir del dia 16 passen a formar part de tot el conjunt que s'exposa a la Sala d'Actes de Can Figueres.

    Per poder-nos posar en contacte amb tu, t'agrairia que m'enviessis un mail amb les teves dades (nom i correu electrònic) a l'adreça:
    associacio.artistes@gmail.com
    i així podré informar-te del programa d'actes del dia 31 de maig.

    En nom de l'Associació d'Artistes de Premià de Dalt vull donar-te les gràcies per la participació en aquella Primera Edició de Poemes il·lustrats.


    Rep una cordial salutació.

    Montse Assens / mar
    Associació d'Artistes de Premià de Dalt

    ps- En aquest bloc podràs veure el teu poema il.lustrat
    http://poemes-illustrats.bloc.cat/

  • mol bo;)[Ofensiu]
    akunamatata | 06-11-2006

    ma encantat, es impresionan com descriu aquesta sensacio que tots sentim, i que jo he sigut incapaç de fer entendre, que per mi es el moment mes tendre, es un moment magic que t'alluna de la realitat, et transporta com cap altre instant ho pot fer!!!
    una barreja perfecte en el teu poema, tan ple de sentiment i d'emocions.

    moltes felicitats de veritat!! mercis per escriure aixi;)
    cuidat, i molts petons

  • gràcies...[Ofensiu]

    pel teu poema i pel teu comenteri, que bé queda aquesta chispa d'erotisme...
    una abraçada!

    vicky.

  • uuuaauuu[Ofensiu]
    clariana | 27-08-2006 | Valoració: 8

    després d'un dia de platja m'he animat a llegir aquests relats que sovint em tranquilitzen.
    He començat per aquest i realment m'ha captivat.

    Seguiré somrient ;-)

  • jaumesb | 27-06-2006 | Valoració: 10

    m'¡adormo i t'estimo

  • Quin record[Ofensiu]
    brideshead | 28-04-2006

    que he tingut, en tornar a aquest poema teu, que en el seu dia, i ara de nou, em va encisar!

    Només volia demanar-te perdó per haver envaït l'espai dels teus poemes per a donar-te l'adreça que em demanaves... perdona que no hagi fet cap esment dels poemes teus, però aquests darrers dies vaig molt de bòlit i no tinc la concentració necessària per immergir-me en els poemes o en els relats.

    Doncs res, noieta, encantada d'haver "parlat" tant amb tu, avui!

    Fins ben aviat, un petonet.

  • Impressionant[Ofensiu]
    Júlia | 06-04-2006 | Valoració: 10

    M'ha encantat aquest poema, a part de descriure com és aquest moment d'unió hi afegeix el millor sentiment del món: estimar. Felicitats.

  • Preciós i Perfecte..[Ofensiu]
    pseudo | 13-03-2006 | Valoració: 10

    Les paraules exactes i amb la mesura adequada, el converteixen en una obra mestra!

    Salut!

  • Profund[Ofensiu]
    Arwen_herm | 21-01-2006 | Valoració: 8

    Déu meu, suposo que ja estarà tot dit però ñes precios. M'ha encantat, he sentit un calfred al llegir-lo. És preciós.

  • Oh...[Ofensiu]
    N | 19-11-2005

    Oh mare meva...quina situació explicada a la perfecció. Cal freds m'han agafat! CALFREDS! Preciós...
    Un petó

  • fer ponts[Ofensiu]
    jaumesb | 22-09-2005

    estimar-se és fer ponts, miracles, agafar-se les mans, abans, després, sempre. Es un poema molt aconseguit, pens que si, que ets poeta i que pots dir el que vols.

  • felicitats[Ofensiu]
    L'ull de la subcultura | 09-09-2005 | Valoració: 9

    Felitats, enserio, al lleguir aquest poema, tot i que no soc amant de lapoesia, m'han vingut un munt de sensacions, m'has fet recordar... i crec que es marabellos com en un món com en el que vivim en que el sexe per sexe es troba esplicit en tots els mitjans tu haguis fet un retrat del millor sexe, el sexe amb amor.
    Jejejej inga segueix així.

    Salud & Anarquia

  • viure-ho per disfrutar-ho[Ofensiu]
    instants | 08-07-2005

    a mi em mola mogollon, sobretot perque passo de rimes, estructuralismes i collonades d'aquest estil i m'agrada sentir el que desprèn aquest poema. M'agrada el seu contingut.Qui no ha viscut mai aquest moment...?

  • AnNna | 17-04-2005

    només dir-te que aquest poema és un dels il.lustrats que hi havia penjats a la sala de benvinguda ahir a la trobada!
    petons, noia!!!
    AnNna

  • Realment[Ofensiu]
    Atlàntida | 19-01-2005 | Valoració: 10

    preciòs, no calen més paraules.
    L'amor es magic.

  • Sublim![Ofensiu]
    OhCapità | 17-12-2004 | Valoració: 10

    ...., suau, tendre, joiós, sentit, intens, ....,

  • POESIA?[Ofensiu]
    Capdelin | 16-12-2004 | Valoració: 10

    vaig sentir a algú que deia, no sé quan i no sé on, que la poesia amb rima, ja no sembla poesia, semblen rodolins amb més o menys categoria... la teva prosa poètica... és POESIA!!! has tractat l´etern TEMA amb foc i amb finura al mateix temps... PERFECTE!!!

  • M'adormo... i t'estimo [Ofensiu]
    mitral | 05-12-2004 | Valoració: 10

    T'adorms i estimes. Però abans de dormir-te has sentit el plaer i la sort d'estimar i ser estimada. Ho expliques molt bé.
    ERA TAN GRUIXUDA LA FALTA D'ORTOGRAFIA QUE RECTIFICO.
    M'agradaria que la persona que vegi una falta d'ortografia en els meus escrits o comentaris m'ho fes saber.

  • M'adormo.... i t'estimo[Ofensiu]
    mitral | 05-12-2004 | Valoració: 10

    T'he adorms i estimes. Però abans de dormir-te has sentit el plaer i la sort d'estimar i ser estimada. Ho expliques molt bé.

  • Etern [Ofensiu]
    Cugat Vil·lajoana Robert | 25-11-2004 | Valoració: 9

    Resulta que ja l'havia llegit; no sé en que deuria estar pensant aquell dia que no li vaig dedicar cap lloança?

    És un poema per estar-s'hi a dins com en un bucle etern. Per què de fet descriu un delicada sensació que et fa sentir en l'eternitat. Que el temps s'aturi! és l'únic que sabem pregar els mortals. I per plantar cara a aquesta condició només ens queda la poesia o l'experiència d'un segon d'aquests en que sents que les perles de suor es refreden lentament.

  • molt bo[Ofensiu]
    subal | 24-11-2004 | Valoració: 9

    Observaràs que per l'allargada i minuciositat dels comentaris de més abaix portes a molta gent calenta i salivejant. Suposo que deu voler dir que el poema no tan sols els hi ha agradat, sinò que a més s'han sentit traslladats al teu llit, ben dintre teu.

    Felicitats a tu i al teu amic i la meva admiració pel poema.

    Salut.

  • Està clar...[Ofensiu]
    AnNna | 17-11-2004 | Valoració: 9

    Que el poema està molt guapo. M'agrada, sí. Desperta molts sentiments, moltes emocions, sensacions, records...
    Potser és el que diu tothom, però és que és la veritat.
    Gràcies. Sempre escrivint!!!

    aNNNa.

    "Hi hauria massa silenci al bosc si només cantessin els ocells que ho fan millor".

    p.d: jo també estic d'acord amb això que es fan pocs comentaris negatius, que sempre es diu alguna cosa maca perquè quedi bé i ja està... o per costum... i sovint es posen 8, 9 i 10.... hauríem de ser més sincers amb les coses que llegim. Però també és veritat que molts dels relats penjats aquí es mereixen la nota... però bé, que sí.... doncs això. xDD

    aDéu!!!!!!!!!!
    Petons, CLàUdia!

  • ferran | 17-11-2004 | Valoració: 8

    que bonic, necessitava recordar aquesta sensació, gràcies

  • Gràcies...[Ofensiu]
    George Brown | 12-11-2004 | Valoració: 10

    Gràcies... m'has fet somiar... sospirar... gràcies!

  • Que bo...[Ofensiu]
    benaflec | 05-11-2004

    ...el comentari de Daniel. És veritat? Cesk, o follet tortuga, o com et diguis: és veritat que ets el Manu? A mi personalment m'ha fet molta gràcia, encara ric, perquè s'ha de tenir una cara de formigó armat, per fer això. Molt bon rotllo a la web, però proliferen els tiraxines...

  • Realment molt bó[Ofensiu]
    obiwan | 05-11-2004 | Valoració: 8

    Estic molt impresionat en front de relats com el teu, sou molt bons, tens un nóm curiós al costat del teu nom real "Claudia" si no ho he entes malament, açó és motiu de joie slota, segueix fent-ho tant i tant bé.

  • Genial!![Ofensiu]
    JackWild | 21-10-2004 | Valoració: 10

    Primer de tot, gracies per comentar els meus relats.
    El teu relat és genial, de manera sencilla i contundent relates perfectament la combinació d'amor i sexe, lligant perfectament les paraules adecuades amb la visió que recordes d'aquell moment. Plasmes molt bé i de forma clara les teves sensacions i sentiments. FELICITATS!
    Segueix encenent la flama de les lletres!!
    BONA SORT!!
    PETONS!

  • Polèmica[Ofensiu]
    daniel | 20-10-2004

    Aquest és el primer comentari que faig però m'he decidit a escriure'l perque em sembla una falta de respecte que una mateixa persona faci dues crítiques, signant amb noms diferents, al mateix relat. Suposo que la teva intenció, Cesk/Manu, devia ser crear l'efecte d'objectivitat criticant el mateix en ambdós comentaris, però un cop has fet pública la teva doble identitat l'únic que aconsegueixes és demostrar molt poc companyerisme -tot i que fas servir aquest concepte en el comentari signat com a Follet groc (cesk)-. Espero que t'ho repensis i no tornis a fer-ho en cap altre relat de qualsevol autor de la pàgina.
    Ho sento Ilargi betea, m'he allargat molt en el comentari sense parlar del teu poema. M'ha agradat molt, però no m'atreveixo a comentar res perque no en sé massa i en Vicenç Ambrós i Besa ja n'ha fet un análisi molt complet.

    Fins una altra,

    Dani

  • Comentari de text[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 16-10-2004 | Valoració: 10

    Estimada Ilargi (o Clàudia, com vulguis),

    Últimament sembla que em senti atret pels relats que han tingut un èxit més sonat a la web; ahir mateix vaig comentar un dels últims relats de la Tiamat que ha despertat un interès no sé si desmesurat però en tot cas curiós.
    A la Tiamat li he comentat que aquell poema seu no tenia res de particular que el fes més bo o més dolent, però sí alguna petita descompensació estructural que el feia coixejar. Vull comentar aquest teu poema allunyant-me de la posició més aviat neutre o cèntrica que havia adoptat en el comentari de text de la Tiamat per unir-me al sector més favorable (no vull dir entusiasta) al teu poema.

    FORMA i ESTRUCTURA.
    El que sembla el punt més crític d'aquest poema, el ritme (els uns comenten que si n'hi falta, altres que ja hi és), jo crec sincerament que ja hi és. M'explico: vers i rima totalment lliure. Amb aquestes coordenades un poema pot patir "d'arrítmia estructural", si vol l'autor, cosa que a mi particularment no m'agrada. Però jo llegeixo aquest poema i no veig enlloc que es trenqui el ritme. Des de "Tanco els ulls..." fins a "...braç protector" cada vers té un número de síl·labes similar: 5,7,8,7,6,6. Coixeja el primer, que visualment, amb la "T" ven grossa, no es veu tant. Per tant, aquesta estructura sil·làbica "més o menys" similar permet el ritme al llarg de tota l'estrofa. A partir de "rodejant-me els pits..." hi ha alguns contrastos: són un pelet llargs els versos "per la meva respiració encara irregular" i "i sense adonar-nos iniciem un llarg viatge". Per contra, es noten curts els versos "que encara vessen de plaer" i "Els nostres dits s'encreuen". Però tampoc desentonen tant perquè amdós són consecutius, perquè són al mig d'aquesta segona part i perquè l'un és al final d'una "estrofa" i l'altre al principi de l'altra. En tot cas les diferències oscil·len entre dotze o tretze síl·labes dels més llargs i set o vuit dels més breus; la diferència hi és, però has jugat amb una tècnica molt i molt interessant que, amb el teu permís, m'apunto. Has difuminat el contrast. És a dir, has fet una cosa tan simple com no posar el vers de set síl·labes a continuació d'un que en tingués dotze o tretze. Amb això, almenys per a mi i després d'una bona lectura, has aconseguit no trencar o perdre el ritme.
    Ritme que trenques voluntàriament (amb la qual cosa fas destacar el ritme de tots els versos precedents) amb els dos últims i encertadament breus versos. Amb algun poema (crec que no està penjat a la web) jo mateix he jugat amb aquest estil de, diguem-ne, "colofó final". Cada vers tenia vuit, nou o deu síl·labes (ja no me'n recordo, naturalment, però tots tenien la mateixa mètrica, perquè jo acostumo a comptar síl·labes) i al final deixava anar dos versos que deien: "d'aquell demà joiós. / Perque demà és Nadal". I em quedava tan ample. Però t'asseguro que aconseguia l'efecte desitjat: ressaltar la finalitat (en aquest cas nadalenca) del poema, una cosa que naturalment aconsegueixes amb aquest final breu; la síntesi de tot el poema, la raó de ser de tot el poema, és que "et sento" i "t'estimo". La reiteració del "m'adormo" en conjunció amb el trencament de la mètrica ressalten el resum del missatge del poema.
    Per cert, que t'has inspirat en la mar? ;-)

    CONTINGUT:
    És un tema ben concorregut, almenys en aquesta pàgina web. De fet, el bast tractament que se li dóna no és en va; forma part de l'essència humana. En resum, per tant, el missatge és força corrent i el que més destaca del poema és l'estructura i el ritme (insisteixo; per a mi en té, de ritme, no sé on veieu que li falta, tot i que respecto profundament els altres punts de vista segons els quals és insuficient) i la redacció.

    REDACCIÓ:
    En una paraula, sublim aquest fragment, sobretot l'inici:

    "Perles de suor es refreden lentament
    sobre els nostres cossos exhausts
    que encara vessen de plaer"

    Ohhhh que bonic! T'ho dic sincerament, m'encanta la metàfora. Potser per algú li sonarà carrinclona, però m'agrada molt. I de passada afegeixo que no és que abundin precisament molt, les metàfores, a la web. No en falten però s'agraeix trobar-ne com aquestes... Ara que hi caic, la poesia abstracta seria com una derivació metafòrica de la propia poesia? Potser us semblarà una reflexió metafísica, però com a gènere que està sorgint amb força en aquesta web es interessant plantejar-se aquest tipus de qüestions, crec.
    Tornant al poema, afegeixó que no has emprat un lèxic sobrecarregat però tampoc simplista o d'escassa consistència, punt intermedi que personalment agraeixo molt. Hi ha autors que tenen tendència a redactar de forma més esquemàtica i d'altres que són més barrocs (servidor!); no crec que sigui fàcil nedar entre aquestes dues aigües.
    La crítica que et puc fer en aquest apartat és sobre un adjectiu que no acaba, al meu entendre, d'encaixar. És al vers "a l'esquena llisa i freda". Freda. Descrius una situació que aquest adjectiu d'alguna manera contradiu. Potser hagués quedat més a to un adjectiu com "tèbia" (no cal dir "fogosa", si ho consideres exagerat), però freda... Les circumstàncies, francament, no encaixen amb l'adjectiu ;-)

    EN RESUM:
    Personalment m'ha agradat, Ilargi. Té gust de maduixa, és dolcet, sobretot cap al final, evoca una nit memorable i acabes ressaltant que més enllà del sexe hi ha alguna cosa molt més profunda. Hi ha (quedaré com tot un senyor, jejeje) la "teva màgia de l'amor".

    T'animo per descomptat a oferir-nos regals com aquest i aprofito l'avinentesa per agraïr-te (crec que novament) l'obertura del fòrum de relatsencatala.com

    Una abraçada,

    Vicenç

    PD: Els pretesos futurs juristes, estimada Ilargi, ens hem de defensar; ja hi toquem, de peus a terra. Prou i massa que hi toquem, de peus a terra. Perquè tenim l'ingent missió de traslladar al món de la realitat unes lleis escrites en un context que sembla, a vegades, d'un altre món.

  • Quina sorpresa![Ofensiu]
    Ilargi betea | 16-10-2004

    Ei, macos, moltes gràcies a tots pel vostre suport, sou encantadors! Sempre m'acabeu sorprenent... quina pàgina més dolça!

    Hahahaha, menys mal que només tens dos autors, Cesk (o Manu?), sinó això se m'hauria omplert de crítiques! :P No t'emprenyis ara, eh! però és que , m'he quedat de pedra en saber-ho, no m'ho imaginava pas...
    Una abraçada per tots!! i mooooolta màgia!

  • jajaja, aclaracions a en Cesk![Ofensiu]
    NinniN | 13-10-2004

    Hola Cesk!

    Que no és això, home, no és que es critiquin les teves crítiques, només, en el meu cas, que no hi estic d'acord.

    Però ja se sap, que això d'escriure, com per llegir, és un tema de gustos. Jo no sóc una gran amant de la poesía, però hi ha coses que m'agraden, i coses que no, sense entrar en tecnicismes.

    És per això que a uns els agrada Saramago, a altres Nieche, a altres Carlos R. Zafón... i per a gustos, colors (o en aquest cas autors).

    Vaig a mirar-me, algún poema teu, ja que demanes crítiques constructives, però m'estalivaré badar boca (o moure mà), en segons què, perquè com t'he dit, no tinc ni idea de tecnicismes poètics!

    Una abraçada, relataires!

    NinniN

  • Descansa tranquil.la[Ofensiu]
    Far de Cavalleria | 12-10-2004

    i que els teus personatges vagin plens de sensacions i que tu ens les expliquis. Els que estem a l'altra banda sentim les teves paraules i , a vegades, som capaços de veure els paisatges que ens dibuixes. A mi, personalment, no m'interessen les rimes, els ritmes ni les sonoritats sinó tot allò que evoca un mot al costat d'un altre fins a trenar un paisatge emotiu. Un petó i que descansis

  • et sento, sobretot si sospires amb paraules com aquestes[Ofensiu]
    BARBABLAVA | 12-10-2004

    Crec que cada vegada guanyes més en sensibilitat, en subtilitat... D'alguna manera, crec que ens fas sentir el que sents, i això en definitiva és el més important de la poesia, fer arribar el sentiment a qui ho llegeix.
    Llegint-te, tanco els ulls i sento el que tu sents...
    De totes formes és bo escoltar les crítiques, doncs si són constructives com és el cas del comentari de més avall, ajuden a millorar i sempre són d'agrair.

    Una abraçada,
    el fòrum, molt bona idea!
    Intentaré participar-hi.

  • Tu, endavant[Ofensiu]
    brideshead | 11-10-2004

    Noia, suposo que, a hores d'ara, ja t'has adonat de totes les emocions que despertes....
    Jo ja vaig dir la meva però, en rellegir el teu poema, m'he trobat amb tants i tants altres comentaris, que no em puc estar de fer una "addenda".

    En Cesk, per cert, és un noi molt dolentot, m'imagino que hi ha molta complicitat entre vosaltres per altres coses que he llegit, i per tant no vull opinar sobre les seves paraules, tot i que (ho sento follet groc) no hi estic d'acord.

    Estimat Cesk, després de tota la teva exposició, no et recomano pas que llegeixis res meu!!!!!!! Si li pots fer aquesta crítica tan immensa a la Clàudia (la qual ja és per si mateixa un relat), destriparies els meus escrits i m'ensorraries a la misèria més profunda !!!!

    No m'ho tinguis en compte, m'ha sortit de l'ànima.

    Endavant Ilargi/Clàudia, et segueixo de prop!

    Un petonet per als dos!

  • arcadia[Ofensiu]
    salvatore vinyatti | 08-10-2004 | Valoració: 10

    Ilargi sota l'embruix de la lluna, gaudeix l'arcàdia sensual i amorosa de la passió sublim, el dolç sentir i el flux nèctar romàntic i sensible on l'esclat de dona és una moixaina ensucrada.
    Petons.

  • De-li-ciós![Ofensiu]
    NinniN | 08-10-2004

    Ilargi.

    Un gran poema.
    I francament, no li trobo màgia, el trobo deliciosament quotidiá.

    No s'escriu, per dir "he vist una merda de gos al carrer", tot i que tots la veiem, sino per dir-ho d'una manera poètica, o artística, o que impacti.

    I aquest poema, ja lluny de floritures (i que consti que no té res a veure amb trobar-se una merda de gos al carrer), penso que és una situació maca, i una bona descripció (que és el que n'has fet tú), és el millor homenatge que li pots fer.

    Felicitats!

    NinniN

    PD: Manu, no significa que no estigui d'acord amb el tema que "tanta màgia" a vegades empalaga (i no ho dic per a tú, Ilargi, guapa, tots posem a vegades massa màgia... però no és aquesta, en part l'objectiu principal d'aquesta web? Volar una mica amb els nostres relats?), però en aquest cas, no li trobo màgia, li trobo... no sé, simplement que és agradable, i realista.

  • AQUEST POEMA ÉS PRECIÓS!!![Ofensiu]
    Marc Freixas | 08-10-2004 | Valoració: 10

    Bé, crec que la ilargi ( claudia ) ha fet un dels seus millors poemes;
    recordo que vas comentar-me un dels pocs poemes eròtics que tinc, i em deies que no series capaç de fer-ne mai un de tan ben parit...

    doncs això no és veritat!! perquè aquest poema eròtic és preciós, i desprèn moltíssima passió.

    Respecte al comentari que t'ha fet el Manu ( un autor que tinc molt en compte alhora de llegir ) has de pensar que només et diu el què ell pensa, però t'ho has de prendre com a una crítica constructiva, perquè al cap i a la fí és realment això.

    Has dit Neruda, i amb això ja ho has dit tot;
    és un poeta excel·lent, i el considero després de Martí i Pol, un dels meus poetes preferits,
    que escriu uns poemes descomunals de vers lliure.No deixen de ser poemes narratius.

    Clàudia,
    aquest poema és preciós!!

    UNA ABRAÇADA FADA!!!
    I MOLTÍSSIMA MÀGIA!!!

  • Flor, no et panseixis mai...[Ofensiu]
    Queca | 07-10-2004 | Valoració: 10

    Hola flor!!
    Quin poema noia!! M'encanta, de debó.
    Estic d'acord amb el Manu, en que potser ens fa falta una mica de sinceritat, que no tot són grans poemes o grans relats, però és que també trobo que el sól fet de voler mostrar-los, de tenir el valor d'acceptar que altres els llegeixin, i els puguin comentar i valorar... això ja és molt!
    En el cas del teu poema.... no tinc cap aspecte per criticar. Potser no rima, però crec que la poesia no ha d'anar lligada expressament a la rima o a la harmonia del poema. Que és més laboriós, potser sí, però a vegades, sents tantes coses, i les vols dir tant de pressa, que les plasmes en un paper tal i com et venen, i no et pares a pensar si petó rima amb perdò, o si hi queda millor cotó o presó, i crec que aquí està la veritable màgia. Per què no?
    I per parlar de Pablo Neruda... uf! Amb la seva abella ebria de mel, o els seus versos més tristos, com són :"La noche está estrellada, y tiritan, azules, los astros, a lo lejos."
    Bé bonica, cuída't molt, i ja saps que pel que vulguis em tens aquí, oks??
    Un petonàs ninfa!! T'estimo molt!!!!

  • Món imaginari o món real?[Ofensiu]
    Ilargi betea | 07-10-2004

    Esta molt bé que exposis allò que no t'agrada i de debò que t'ho agraeixo, tot i que t'he de dir que en algunes coses no et faré massa cas...escric sense rima perque m'agrada dir el que sento sense empresonar-ho, potser perque des de sempre el meu poeta preferit ha estat Pablo Neruda, un clar exemple de poesia totalment lliure i també deliciosa.

    D'altra banda, no et pensis que per parlar sempre de la màgia no toco de peus a terra. Sé molt bé quina és la realitat i què és el que m'agradaria canviar. De fet, faig una de les carreres més "realistes" que pots trobar: Dret. Tot el dia parlant de el que "és", del que "no és" del que "era"... I a banda dels estudis, la meva vida ha estat bastant plena de cops de realitat, però des de ben petita vaig triar el camí d'afrontar-los amb màgia personal ( que no és el mateix que fugir-ne, només vol dir plantar-los cara amb un somriure). De moment m'ha anat bé...

    Doncs res més, moltes gràcies per haver-te pres la molèstia de llegir el meu poema i de comentar-me'l.

    Una abraçada,


    Clàudia

  • O juguem tots...[Ofensiu]

    M'agrada i no m'agrada.
    M'explico. M'agrada perquè, per damunt de tot, es nota el sentiment d'estimació, les ganes de compartir més coses que el llit. Però per l'altra crec que està poc treballat, sobretot pel què fa a sonoritats i aquestes rimes que no volem fer rimar però que consonantment acaben rimant. Això ja és a títol individual, perquè estic acostumat a llegir una determinada poesia que potser m'ha acabat marcant uns paràmetres, però si fós jo (èvident, també...) hi hauria versos que escriuria i acabaria diferent.

    Saps? Hi ha una cosa que no entenc, i potser si que l'entenc, però em nego a acceptar-la per entendre-la. És aquesta suposada màgia que dieu que es desprèn. Està bé tot això, jo fins i tot algun cop m'he considerat una espècie de peter pan per evadir-me, però és que al final tanta màgia farà que us oblideu del món real! Ep! Baixeu, que aquest món està aquí, i per aixecar-lo l'hem de viure!

    Estic seguint la meva línia crítica, ni molt menys vull arribar a que algú em consideri pedant ni repelent, però ja he dit més d'un cop que en aquesta web hi falta sinceritat i dir les coses, d'alguna manera, dolentes que també es veuen. En aquest cas, altre cop, t'ha tocat a tu, més que res perquè he vist els teus versos a la pàgina d'inici.

    Bé, res més. Espero no ser ofensiu, de debò, no és la meva intenció!
    Manu.

    "O juguem tots o estripem la baralla, boig el que calla, o a l'ull té palla" Ovidi Montllor.

  • He trobat una raó...[Ofensiu]
    Vardamir | 06-10-2004 | Valoració: 10

    Somio i et sento.
    La nostra cançó sonant al radio-despertador em fa obrir els ulls amb la il·lusió de trobar-te al meu costat, però la visió de la paret blanca i la punxada a l'estómac que la succeeix em recorda que no, que avui tampoc hem dormit junts, que tan sols era un altre somni (eròtic, com puc deduir per la tensió muscular acumulada...).
    Mentre segueix la música torno a tancar els ulls amb l'esperança de sentir-te de nou. No me'n surto del tot, sort que encara em queda el regust dels teus petons, el record de la teva olor, la sensació de felicitat de l'últim somriure que em vas dedicar (no fa gaire...gràcies fada).
    De cop recordo que avui sí que podrem dormir junts, continuar el viatge, tornar a abraçar-nos, i ja res no té importància. Només tu i jo, petitona meva.
    I és que m'he despertat...i t'estimo.

  • Poesia, delicadesa, sentiment, tendresa infinita....[Ofensiu]
    brideshead | 06-10-2004 | Valoració: 9

    Felicitats Clàudia! De moment només he pogut llegir aquest i "Tu" i et diré que en els dos casos les teves paraules valen més que mil imatges...
    D'una finor EXQUISITA.
    No saps com t'agraeixo el teu comentari al meu "Jo voldria..." !
    Gràcies per aquests regals tan meravellosos que ens fas. Endavant!

  • delicat[Ofensiu]
    salvatore vinyatti | 06-10-2004 | Valoració: 10

    Doncs sí, és un delicat poema, bonic, sentit. Quan el llegeixes entres dins d'ell i m'imagino fent el mateix, la qual cosa comparteixo amb la mateixa delicadesa i passió. Felicitats.
    ( Ara que tinc l'ordinador arranjat escriure un xic més, petons)

  • Perquè segueixis omplint...[Ofensiu]
    Ilunga | 05-10-2004 | Valoració: 10

    D'amor la teva vida,
    de sentiment els teus relats,
    de màgia el teu entorn,
    d'alegria la vida dels teus amics,
    de felicitat la teva parella,
    de bogeria les festes,
    d'amabilitat els teus actes,
    de tendresa els teus gestos,
    de senzillesa les teves paraules,
    de llum la foscor.
    Gràcies per regalar-nos un poema com aquest, carregat d'amor i de sentiment, de llum i de màgia.
    Entregada a l'amor i a la passió des del primer moment, una fada com tu ha de ser corresposta amb tanta tendresa i bogeria com desboquen les teves paraules. Un sentiment em diu que així és, que a la meva fada no li falta amor i amb això ja en tinc prou per dormir tranquil·lament durant una eternitat.
    No deixis mai de delitar-nos, si us plau.
    Molta sort i molt molt d'amor

    Un peto ben fort,
    Ilunga

  • A la fi del mon amb els teus relats.[Ofensiu]
    Manuel de Lino | 05-10-2004

    Hola Claudia, apart de felicitar-te per el teu relat, vull donar-te les gràcies.
    Perquè?.
    Per raons familiars, vaig tenir que fer un viatge al cor del desert del Sàhara.
    Allà anava buscant a un familiar meu, metge per mes dades. En vaig passar unes setmanes amb ell. Allà al hospital on ell treballava i havia molta gent malalta i jo el ajudava amb el que podia, hem vaig emportar un plec de relats vostres i precisament en hi havia un de teu "Enllà del mar" " Carta per la meva nena". Jo mal que be els hi traduïa a aquella gent, així vam passar moltes estones, ells no tenen llibres, però lo que es mes important no tenen ningú que sent recordi d'ells i van veure que tu de alguna manera ten vas recorda.
    En van fer prometre que vos aniria donant les gràcies a tots per escriure per ells.
    Ilargi escriu, escriu com ho fas ara, amb tot el teu cor, i amb el teu sentiment, d'adolescent.
    Sempre hi ha algú que te ho agrairà.
    Petons i una forta abraçada.
    Fins sempre.

Valoració mitja: 9.52

l´Autor

Foto de perfil de Ilargi betea

Ilargi betea

28 Relats

389 Comentaris

188227 Lectures

Valoració de l'autor: 9.42

Biografia:

- És que si fos poeta podria dir tot el que vull.

- I què és el que vols dir?

- Bé, aquest és el problema. Com que no sóc poeta no puc dir-ho.




Fragment de "El cartero de Neruda" d'Antonio Skármeta.