Estimats reis mags

Un relat de: Electra

Sempre he volgut conèixer algú una mica com jo. Un romàntic. Un adolescent. Un solitari. Un somiador. Un mariner. Algú amb qui parlar de llibres i poemes -literatura en diuen ara-. Tenir a qui recitar el meu vers preferit, a qui no em fes vergonya dir que ploro amb les pel.lícules en les que mor gent i d'amor. Algú que es deixi arrossegar fins la muntanya o el mar, i allà, esperar junts a que es pongui el sol, arraulits l'un al costat de l'altre.

Si pot ser que llegeixi i escrigui, encara que només sigui una mica, però no em queixaré si és pintor, i que la seva idea d'amor s'aproximi una mica a la meva -que estar amb algú especial ens salva-, que se senti lliure i que em faci riure, sobetot que em faci riure.

Que no tingui por d'estimar ni de la foscor -perquè jo si que en tinc-.

Si el coneixeu, doneu-me el seu número, que li faré un truc i el convidaré a un cafè.
Gràcies

Comentaris

  • Equinozio | 01-04-2005 | Valoració: 10

    Estimada reina,

    El que ens demanes t'ho podriem portar, però que seria de la teva vida. No podries buscar i buscar, remenar com ho faries amb els llibres en una biblioteca buscant les poesies més dolces i dient-les per tu mateixa en veu baixa per aixì poder somiar que el trobes.

    Ja t'has cansat d'esperar? Però si ets molt jove.No ho podem fer això.

    Aixì que sentint-ho molt et diem que sabem que algun dia el trobaràs, continua buscant i no et desesperis.

    de res

    Equinozio

    Pd: M'ha agradat moltissim, felicitats!

l´Autor

Electra

25 Relats

30 Comentaris

30240 Lectures

Valoració de l'autor: 9.19

Biografia:
Sóc d'aquí però espero ser de molts llocs.
M'estimo a molta gent però espero estimar-ne a molta més.
La vida encara m'ha d'ensenyar més coses.
14 d'Agost de 1988
Ara mateix, i gràcies a molta gent: CAVE CANEM


"L'Amor sempre es queda, són els homes els qui canvien"
Del meu llibre preferit

o si ho preferiu...

"Perquè, en el moment en que sortim a la recerca de l'amor, ell també surt a buscar-nos. I ens salva"
També del meu llibre preferit