Estima'm

Un relat de: Marta_menuda

De respirar m'oblido
quan tú ets aprop.
I es que quan em mires,
amb els ulls m'ho dius tot.

Em dius que m'estimes,
que em vols.
Em dius que m'admires,
i que per tenir-me mors.

desbordes bellesa,
exterior i interior,
desbordes tendresa,
desbordes amor.

Busc'm i troba'm,
abraça'm i plora'm,
mira'm i admira'm,
Estima'm.

Comentaris

  • Benvinguda a RC![Ofensiu]
    nuriagau | 22-03-2009 | Valoració: 10

    Estic contenta de trobar-te a RC. A Rc cre que hi ha unes quantes parelles d'avis-néts encisadores. Espero que et trobis ben acollida com d'altres s'hi han sentit.

    Els adolescents desbordeu radicalitat i passió als qui us envolten, és el que més m'agrada de vosaltres. En aquest poema tu també ho expresses.

    Felicitats per aquesta poesia i per haver-te animat a entrar a RC! Et desitjo que sigui una experiència ben profitosa.

    Núria

    Crec que et pot agradar el meu últim relat. Per accedir-hi, clica les lletres blaves Sóc un nefast voluntari lingüístic. Per què tu també fas 2n d'ESO, oi?

  • Vas millorant. [Ofensiu]
    JOANPG | 06-03-2009 | Valoració: 10

    Pensa que el vers, entre d'altres coses, necessita tres pilars: Sensibilitat. Aixó ho portem a dins nostre o no. Tu en desbordes.
    Ritme. És el que li dona la gràcia i que evita que es faci feixuc llegir-lo. Aqui ja ho comensas a expresar.
    Mètrica. Des del vers lliure fins a un sonet hi ha tot un ventall de possibilitats, totes elles vàlides. Podriem afegir-ne una quarta que és la rima. Lliure, asonant i consonant. Tu has fet servir la asonant molt be.
    I prou de "pallissa". Intento ajudar-te, no t'enfadis, jo, pobre de mí, quan haig d'aprendre moltissim de la teva avia Carme. Perdoneu les dues.

    Una forta encaixada de JOANPG.

  • Quin poema més bonic, Marta![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 26-02-2009 | Valoració: 9

    Un bell cant a l'amor!
    Un consell: llegeix i escriu molt Tens molt bones qualitats i cal aprofitar-les.
    Un petonàs.
    Nonna_Carme

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Marta_menuda

Marta_menuda

2 Relats

8 Comentaris

1940 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer a Barcelona el 21 de gener del 1995, ara mateix tinc 14 anys. M'encanta escriure, però m'agrada fer-ho quan estic molt contenta, o molt trista, o molt enfadada, per que és en aquells moments de més emoció on realment puc escriure el que penso clarament i directament. Una altre de les meves aficions és el rugby, que és on descarrego tot tipus de tensions, i em serveix per conèixer gent i moure'm per altres llocs, que no són només l'institut.

Últims relats de l'autor