Estima'm

Un relat de: Anònim

Estima'm,
espanta'm aquesta tristesa.

Estima'm,
perquè només visc per tu.

Estima'm,
el meu cor per tu batega.

Estima'm,
tant com jo t'estimo a tu.

Estima'm,
junts descobrirem la vida.

Estima'm...

Comentaris

  • Estima'm...[Ofensiu]
    brideshead | 17-05-2006 | Valoració: 10

    Una paraula ben curta i alhora ben contundent... efectivament, vol dir molt, té un sentit més ampli del que pugui anar més enllà de les seves 7 lletres.

    El raguitzell de comentaris que hi tens no té pèrdua.... però és clar, cadascú és com és i el seu prisma és unic. Em quedo amb els comentaris assenyats.... espero que sàpigues a qui em refereixo.

    Una abraçada.

  • Em disculpo...[Ofensiu]
    boigboig | 03-05-2006

    doncs rellegint el meu comentari crec que em vaig passar bastant. Suposo que tots tenim el dia tonto, i em sap molt de greu que tu, que evidentment no en tens cap culpa, en paguessis els plats trencats.

    De totes maneres, volia dir que en el fons (tot i que costa de trobar) el meu comentari no era destructiu, sinò que t'animava a anar més enllà a l'hora d'escriure. I això només ho faig en qui crec (en la meva modesta opinió) que té capacitat de fer-ho, que en té fusta, vaja!

    Finalment volia afegir alguna cosa al meu comentari inicial, potser per matissar el que vaig dir, que no per justificar-ho. He vist moltes persones al meu voltant, i fins i tot jo mateix ho he viscut, que s'han ensorrat pensant que sense algú no podien viure. I algú que m'era proper fins hi tot va cumplir la seva "amenaça". Així que per a mi no es broma dir
    "Estima'm,
    perquè només visc per tu.
    Estima'm,
    el meu cor per tu batega."
    Ja sé que parles "metafòricament", però crec que és una postura psicologicament dolenta per a les persones, i als meus amics els intento fer veure que estimar no és això... De fet vaig escriure un text sobre això: "Frases d'amor que no volen dir t'estimo".

    Bé, espero de tot cor que segueixis escribint més i més, i que mai ho deixis de fer, pels meus comentaris o pels de qualsevol altre.

    Boig!

  • Anónim, no et desanimis![Ofensiu]
    helena | 25-04-2006


    Pensa, que és impossible que la nostra manera de ser i de fer agradi a tothom.
    Sortosament.

    I pensa, que el primer que has d´estimar-te molt
    a tu mateix ets tu. Tu, ets el teu millor amic que podràs tenir.

    I la teva poesia, al primer que ha d´agradar és a tu.
    Mai escriguis res pel que diguin o pensin els altres.
    Tu ets una persona unica i irrepetible i els teus paràmetres regeixen tan sols, pel teu ésser.

    No t´arrosseguis per l´amor de ningú. Ningú val tant!

    Un petó!

    helena

    PD: si et consola, jo, t´estimo des de ara.

  • Aixó no desperta a ningú. ENSORRA, més aviat.[Ofensiu]
    helena | 25-04-2006


    Trobo ofensiu el comentari de boigboig.

    La poesia és subjectiva.

    Ningú té el dret de dir, qué és poesia i qué no.

    Ho he trobat cruel fins i tot.

    Si un té aquest pensament, hi formes més sublims

    de dir les coses.

  • jaumesb | 21-04-2006

    salutacions

  • Em pregunto [Ofensiu]
    boigboig | 20-04-2006

    si saps explicar el que sents, enlloc de repetir com un lloro "estima'm" "estima'm".
    Per molt que ho repeteixis no faras sentir RES de RES a ningú.
    Segur que podries intentar escriure poesia. El problema és que no ho intentes: vius enganyat pensant que això que fas ho és. Potser t'ho han dit masses vegades.
    I ho sento si fereixo els teus sentiments, però potser ja és hora que algú et desperti i et posis a treballar.

    Boig!