Estimada Cassie

Un relat de: nohilla

Avui ha enfosquit totalment, no hi ha llum que ens il·lumini, ni calor que ens abrigui d'aquest fred hivern. He presenciat l'horror de mares que han perdut als seus fills, i el dolor de les mirades dels orfes que han perdut tot de quant tenien i ara no troben el camí a casa. T'acordes de quan parlàvem del cruel que és la vida ? Aquí, ni el cel està tan alt ni l'infern tan profund. Els ancians abunden, els joves es moren, les cases estan destruïdes, els prats cremats, ni el rierol de l'aigua sembla tenir vida, ja no s'escolten als ocells cantar, només hi ha silenci, un silenci que ens avisa que la fi és imminent, que la vida ens abandona, que l'esperança és només un anhel de llibertat i que el record d'una vida millor és el més preuat que tenim, i l'única cosa que ningú ens pot llevar. Costa creure com s'ha arribat a això, com pot ser que intervé humanitat s'estigui morint i com l'altra, presa del seu egocentrisme i ignorància segueixi així, sense més, gaudint dels plaers materials i llevant-li importància al que en veritat la té.

I ara si la destinació ho vol, et tornaré a escriure el pròxim mes.

PD. No entristeixis per les paraules de dolor que et dedico en aquesta carta, ningú va dir que fos fàcil. Ens veiem en nadal.

Sempre amb tu, Edw.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de nohilla

nohilla

4 Relats

14 Comentaris

6155 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia: