Estima aquell noi que et diu bonica en lloc de sexy.

Un relat de: jumpy112

Estima l'home que et digui bonica en lloc de sexy. Aquell que et truqui encara que li pengéssis el telèfon. El que es queda despert només per a veure't dormir. El que et fa un petó al front. El que vol ensenyar-te al món quan estàs espantosa. Aquell a qui no li importa si t'has engreixat o aprimat amb el pas dels anys. El que et pregunti "que vols mejar avui?" o "ja has menjat?".
Estima el que t'agafi la mà davant dels seus amics. Espera a qui et digui constantment que li importes i que és afortunat per tenir-te. I el que quan et presenti als seus amics digui "És ella..." o sigui, que ja et coneixen per com ell els ha parlat de tu.
Estima'l, segur que ell t'estima i difícilment deixaria de fer-ho.

Comentaris

  • Nyanga | 24-11-2009

    M'ha encantat tot d'aquest relat...començant pel titol que m'ha atret d'una manera directe a cada paraula que has escrit.
    I m'ha encantat perquè m'ha fet pensar moltissim.
    I potser m'ha fet una miqueta més feliç.

    Enhorabona, i gràcies per arrencar-me un somriure!

    una abraçada

  • Romàntic[Ofensiu]
    Dorian | 24-11-2009

    Sure! Segur que et diu bonica i et dona la mà fruit de la seva sensibilitat natural i no per cardar. But of course, Freud is dead, we are living in a Third Romanticism.

  • jumpy112 | 23-11-2009

    gràciees!

  • korius | 23-11-2009 | Valoració: 10

    Estima'l i no el perdis,
    et seguiré llegint!

  • indefinida | 23-11-2009 | Valoració: 10

    Estima'l i no el deixis escapar, perquè això passa poques vegades.


    Salut!

  • Ben cert![Ofensiu]
    aleixvb | 23-11-2009

    No sé ben bé quin comentari deixar-te...
    El què sé és que això que dius és ben cert.

    T'aniré llegint! Un text magnífic!
    Aleix