Estic aquí

Un relat de: Eveta

Et penses que m'he esfumat de la teva vida?
Que no m'importes i que ni tant sols em recordo de tu?
Et penses que potser la meva mirada és diferent?
Que el meu rostre s'ha esfumat entre somnis
que ni tant sols poden formar imatges reals?

Quan creguis que la distància ha guanyat la batalla,
quan creguis que és això el que ens ha separat per complet,
quan no vegis l'expressió tendra del meu rostre
o quan et sembli que els meus ulls estan
distants i sense vida,
quan et pensis que ni tant sols puc allargar-te la mà
per ajudar-te.
Serà llavors quan més notaràs la meva presència.

Quan en dies grisos no vegis la llum
jo estaré asseguda sobre un núvol
deixant passar una escletxa de sol enmig de la tempesta.

Quan en nits sense estrelles no trobis esguard
ni esperança
els meus ulls seran els de la lluna plena
faran que la teva mirada no es vegi eclipsada.

I quan et sembli que estic tant lluny
que no pots entendre els meus mots.
Quan ni tant sols puguis apreciar el meu alè en dies freds
o quan sentis que la nostra amistat
s'ha fós entre dies boirosos
jo estaré asseguda sobre la terra
fent-la girar al compàs dels teus somnis.
T'allargaré la mà si et fa falta, t'ajudaré a caminar quan
creguis que et falten forces, et donaré la meva espatlla per poder eixugar les teves llàgrimes...

Perquè vull que sàpigues que estic aquí
dibuixant-te un sol en la nit
sobre un núvol en tempesta
sobre la lluna que et mira
sobre la terra que gira...



Comentaris

  • Gràcies pel vostre comentari[Ofensiu]
    Eveta | 15-06-2005

    Només volia dir que segurament tens raó, potser si que sigui una carta o no, però bé, per mi es més important el que s'expressa no l'estructura.

    Tampoc pretenia fer res que tingués rima ni molt menys mètrica només volia plasmar el que sentia res més.

    Pel que fa a la figura del petit príncep no tinc res con tra ell pero prefereixo el Son Goku amb el núvol kinton ;)

    Gràcies per comentar-me el relat

    un petó

  • LA TERRA, LA LLUNA I ELS TEUS ULLS[Ofensiu]
    JA ESTEM PARATS STOP | 15-05-2005 | Valoració: 6

    Ben escrit.Bones frases i metàfores, d´altres no tan logrades.

    Però malgrat estigui escrit com un poema, per nosaltres AIXÒ NO ES UN POEMA.

    És una bona carta, escrit però no un poema.
    Però això no vol dir que no et mereixis la nostra més sincera felicitació.

    "quan en dies grisos no vegis la lluna jo estaré asseguda sobre un núvol" com el Petit Princep

    "elsmeus ulls seran elsde la lluna plena"

l´Autor

Foto de perfil de Eveta

Eveta

10 Relats

38 Comentaris

29914 Lectures

Valoració de l'autor: 8.83

Biografia:
Vaig neixer en la fosca nit d'un 25 de novembre del 81 la meva sortida va ser una mica dificultosa ja que estava tant be al ventre de la mare que em feia mandra sortir, i així m'he quedat una noia mandrosa que es passa la vida dormint, molt independent, amiga dels seus amics i una mica trapella. Intento estudiar el que més m'agrada que és inefc. La meva curta vida ha estat molt lligada als esports i a tot el que envolta aquest món he practicat el futbol, bàsquet, tenis, natació... i tot els esports que m'han deixat o he tingut oportunitat de practicar. Una altra afició que mai penso perdre es el meu amor als animals sobretot als gossos la boira (una husky) i la xuleta (mestissa) són les dues ninetes dels meus ulls.

Ara us preguntareu com em ve això de l'escriptura, doncs, la veritat es que no ho sé,
el fet és que vaig trobar la pàgina per casualitat i vaig tenir curiositat de plasmar el que sentia en un paper i ja veieu tot el que en surt, mai havia tingut curiositat per escriure res fins fa ben poc.

I dono les gràcies als que fan posible aquesta pàgina ja que d'alguna manera m'han iniciat en l'escriptura.

Espero poder anar llegint i gaudint dels vostres textos i compartir els meus "relats" amb tot vosaltres.

Una forta abraçada i continueu escribint com ho feu.

Sigueu feliços...