Esteles d'or i plata

Un relat de: Avet_blau

Sentat a la vora del mar a Tamariu, en el darrer banc de la cala, en una tarda de primavera, i amb el vent de llevant que m'acarona el front.

Les onades, acompassades, son d'un argent brillant,
i s'acosten insistents a la sorra daurada, li fan una carícia tendre, i tot seguit es retira, deixant una estela d'or i plata.

Es una dansa que no s'atura mai,
dia a dia, any rera any, com un ball etern d'amor.

A vegades escomet amb envestides fortes,
que remouen les entranyes de la sorra, esborronant-li la pell daurada.

A vegades es suau i molt tendre, i desprès lentament es retira, per tornar novament la seva dansa d'argent.

Les gavines passegen en aquest llindar, vora l'aigua,
i es en aquest espai entre l'or i la plata, on les petjades del desamor, aviat s'esborren i perdonen, i on viu l'equilibri del amor.

El vent, para a estones, però el mar no abandona mai la seva passió. altres estones es celòs, i frena les onades un moment, però tot seguit, torna amb mes empenta el petó.

Hi ha força gent al meu voltant, que riu i gaudeix del lloc,
però ningú veu… la dansa eterna del amor.

Avet

Comentaris

  • Compte![Ofensiu]
    Gevic | 25-05-2008 | Valoració: 8

    No sóc ningú per anar corregint als altres, però si us plau, es diu assegut i no assentat o sentat.

    Molt bon poema.

    Gràcies.

  • Compte![Ofensiu]
    Gevic | 25-05-2008 | Valoració: 8

    No sóc ningú per anar corregint als altres, però si us plau, és diu assegut i no assentat o sentat.

    Molt bon poema.

    Gràcies.

  • M'ha encantat veure't ballar![Ofensiu]
    ORIOL | 25-05-2008 | Valoració: 10

    M'ha encantat veure't ballar. No n'he sabut mai, però sempre m'ha agradat ballar. Avui t'he vist ballar de manera magnífica i excepcional aquesta dansa tan preciosa, com és la dansa de l'amor a la vora de la mar. Has descrit de forma brillant l'encant que porten intínsec les ones de la mar i el seu sinuós vaivè. Has transmès genialment aquella sensació que es produeix quan pots gaudir contemplant el moviment de les ones. Has aconseguit que la mar m'agradi molt més encara del que ja m'agradava. Has sabut despertar-me les ganes d'acostar-me fins la sorra de la platja, fins a mullar-me la punta dels peus, i deixar-me portar per la brisa que m'empentarà fins al teu costat: aquell lloc tan especial que només les teves paraules i la mar han pogut dirigir-m'hi.No deixis de ballar ni d'escriure, ni tampoc d'enamorar. Jo alteu costat, sóc un simple aprenent d'escriptor, un espectador de dansa i un enamoradís que encara no ha pogut trobar la sirena que està buscant! Moltes felicitats!


Valoració mitja: 9.2

l´Autor

Foto de perfil de Avet_blau

Avet_blau

120 Relats

704 Comentaris

134696 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88

Biografia:
Sanitat , 56 anys. Casat.
m'agrada la natura , els colors l' aire fresc: LA LLIBERTAT.
Adoro la muntanya i els seus colors,
el silenci i la pau.
Menjo i cullo del meu hort, que treballo.
m' agrada expresar sentiments amb paraules i música, m'allibera l'esperit.
M'agrada captar imatges, mirades:
i despres estar llargues estones mirant i recordant.
Ajudo a amorosir el dolor i tornar somriures, si puc.

juliol 2009
publicat llibre:
Relats, poemes i reflexions a la vora d'un Avet blau
ed. Minima ( girona)

any 2010:
he tret 4 CD- DISCS, de MÚSICA ( new age - chillout,):
NÚVOLS, FONTS, VENTS, OCELLS.
EN PROJECTE : ARBRES 2011.
es regala un exemplar de CD amb el llibre : RELATS....
( LLIBRERIA GELI de girona )


Avet_blau@yahoo.es (correo)

lacoctelera.com/burcet (imatges)
avet_blau@yahoo.es (correo)
http://xavierburcetdotcom.wordpress.com/Avet_blau (google)
Foto: Girona temps de flors