ESTABILITAT

Un relat de: Joan G. Pons

Normalment les persones que en les seves relacions manifesten una certa estabilitat són atractives i et sents bé.

Relatiu a l’ESTABILITAT:

• Fonaments.- Solidesa en les bases íntimes, interiors.

• COMUNICACIÓ.- Compartir amb estabilitat és ben acceptat i s’assumeix amb gratitud. Transmet amb naturalitat els valors personals en les opinions. Rebem tranquil·litat en els gestos i paraules.

• ACTIVITATS.- Fem coses amb el signe de l’estabilitat i en gaudim molt més, tot assaborint una llibertat personal que acompanya. L’Estabilitat no és sols feina feta, és també que la fem amb tranquil·litat i creativitat. Bona dosis contar l’apatia.

• CAPACITAT DE REACCIÓ.- Plena i fàcil.

• ATENCIÓ.- La rutina quotidiana no és estabilitat.

• Afavoreix la clarificació en la tria de camins i decisions.

• Cal alimentar l'estabilitat amb les experiències que hom va vivint.

• La Estabilitat no és quelcom estàtica... És dinamitzadora i potent.

• SINTESI.- Una estabilitat conscient elimina, desfà.... neguits, nerviosisme, angoixes....

Comentaris

  • a Soleis[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 10-09-2016

    Moltres gràcies pel comentari.

  • Gràcies[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 10-09-2016

    Gràcies Alex

  • La balança[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 10-09-2016 | Valoració: 10

    Les cassoletes de la balança s'equilibren quan hi ha estabilitat. És un instant màgic. Resta quieta i somriu horitzontalment. que necessària és! Una forta abraçada, Joan.

    Aleix