Esquiva

Un relat de: -

Escriure trivialitats,
per no deixar parlar al cor.
Això és el que faig.

Relats prosaics,
per no tocar ferides
que encara sagnen.

Jugar a ser forta,
eixugar-me els ulls
i riure'm de tot.

I no temptar al dolor
plasmant sentiments
en renglons curts.

Callar emocions
i fer-me esquiva.
Ni més ni menys.



Comentaris

  • Quan hom jutje o analitza un escrit, sia poesia o prosa, no es pot evitra filtrar el significat segons les pròpies experiències.

    No se quantes vegades he dit ja que no m'agrada la poesia, ni poc, ni molt. Llegeixo la poesia com si fos prosa, si em diu alguna cosa ho comento, si nó, passo.

    Aquest escrit teu em fa pensar en una experiència traumàtica viscuda no fa massa anys. potser una mort, o separació o abandó ... Expresses molt bé sensacions que em son familiars i doloroses encara.

  • tens...[Ofensiu]
    Ariadna Garrido | 14-03-2010 | Valoració: 9

    un estil personal a l'hora d'escriure aquestos poemes. La veritat és que em recordes a mi i en cada paraula em sent identificada. Gràcies. La primera estrofa... ja enlluerna i eclipsa la resta :)

    Besos van!

  • Ieps !!![Ofensiu]
    Fidel | 24-02-2010

    Veus ?, Al final, amb el mail...,m'hen entrat ganes de comentar i aquí estic.
    Doncs no el trobo gens trivial aquest poema. M'ha fet rumiar i això, pels temps que corren, ja és interessant.
    Cert, fins a quin punt podem/volem/hem de plasmar tots els racons de la nostre intimitat quan fem versos ?. És una pregunta que sempre m'he fet. Però comulgo amb el que dius, però de fet, jo més que trivialitats, em posa al servei dels... SILENCIS. A voltes és millor no dir res, saber callar (aquesta és de les poques coses que em definirien com a insertat al món dels adults, potser de les poquetes...). Hi ha racons sonats de les nostres vides que millor no dir, o dir amb tacte. A vegades, un cert distanciament és bo, malgrat que alguns poetes diguin que precisament per ser bon (poeta) cal saber parlar de tot el que li passa a un i al món (ho diu Joan Margarit, un dels meus poetes preferits, però aquí modestament..., no hi estic d'acord).
    Doncs res, torno a estampar una altra dissertació tal vegada massa llarga... Hauré de fer més i més haikus per tal de millorar... la meva capacitat de síntesi.

    Abraçades i don't worry (ho dicper aquest matí). Visca la poesia !!!,

    Fidel

  • Els 'renglons curts'...[Ofensiu]
    rnbonet | 19-02-2010

    ...són, si fa no fa- una manera de fer viure els altres v la teua realitat, fíctícia o vera.
    I cal sobreviure -i viure!!- sense fantasejar excessivament. Ni ho penses.

    Salut i rebolica!

  • També cal deixar parlar el cor,[Ofensiu]
    J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 18-02-2010 | Valoració: 10

    no esquivar gaire bé res ja que al cap de vall tot acaba aflorant, no obstant val la pena tenir present aquella frase que diu "hom és esclau de ses paraules i amo del seu silenci"
    M'ha agradat una abraçada

    J. Lluís Cusidó i Ciuraneta

  • No rebutgis..[Ofensiu]
    natasha | 17-02-2010

    ... el que sents, al final tot acaba sortint... però resulta tan fàcil dir-ho i tan complicat fer-ho, oi? És més fàcil amagrar-se rere un somriure forçat que traçar línies amb la sinceritat d'una mirada... quina llàstima!
    Una abraçada

l´Autor

Foto de perfil de -

-

73 Relats

288 Comentaris

71973 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88

Biografia:
No hi ha volta enrere.
No puc deixar de sentir ara.
No sóc la mateixa,
estic creixent de nou...

(Vaig haver de fantasiejar
només per sobreviure).


Si algú vol contactar amb mi, pot fer-ho al e-mail:

derosella@gmail.com