Esperant? Més aviat, desesperant!

Un relat de: Roget

Mire el rellotge: cinc de la vesprada; Manu i Raquel estaran a punt d'arribar-hi, quines ganes tinc de veure'ls, a més, amb la caloreta i el solet que fa, és un dia genial per anar a fer una volta. Va, mentre vénen, faré temps a l'ordinador.

Aviam, que comenten per ací… hahaha cada dia ric més amb aquets fils. Va vaig a mirar les fotos de la festa del dissabte, hi ha algunes boníssimes, mira esta, el Pau i el Josep per terra, i aquesta, les cares de na Paula són ben peculiars. Dos quarts de sis, què no vénen ja?

Tornaré a fer una repasada per la xarxa… i ara… què faig? Miraré les fotos de cap d'any, al Festivern. Quins dies més bons, crec que no m'ho haguera passat mai millor, mira, ací jo i l'Aida amb el teletubie morat de cap verd, i en esta altra amb l'Ebribi, quins dies… certament inolvidables. Les sis.

Bfff, odie esperar la gent, quina pèrduda de temps. Em possaria a llegir o a adelantar una mica de feina però… i si vénen només comence? perquè mentre o trec tot, de segur que ja estan ací. Va, continuaré mirant fotos, ara les de falles. Ais, mira, no m'enrecordava ja, si pujàrem a les Torres de Serrans, quines vistes més boniques que tenen… I ací, tots pel Carme a la nit!

Mira, el timbre, me'n vaig, deuen de ser ells. Certament, com odie esperar a la gent!

Comentaris

  • AiDuS | 05-07-2007 | Valoració: 9

    Hehehehe... Quina gràcia de text! I quina sorpresa al llegir el meu nom!! :P

    Odie la impuntualitat! L'odie!! És desesperant! Jo sempre arribe justet, o inclús abans... Però estic aprenent a fer tard, els meus amics sempre ho fan i estic sola al lloc de trobada... >.<

    És un text molt peculiar!! M'agrada!

  • simpàtic[Ofensiu]
    ANEROL | 04-07-2007 | Valoració: 9

    una manera de no perdre el temps. escriure

  • Gràcies![Ofensiu]
    just one breath | 03-07-2007 | Valoració: 10

    Gràcies pel teu comentari!

    Bé, que aquest relat em va fer gràcia, sobretot el títol, que em cridà molt l'atenció.
    Ja ho diuen, que qui espera desespera, però bé, al cap i a la fi les presses no serveixen per res!

    PetOnsS!


    norita*

  • Bolet | 03-07-2007

    Jo sempre faig esperar molt a la gent... hauré de replantejar-me una mica la cosa.. xDD

    vergonya.gif

  • sucdetaronja | 02-07-2007

    a mi també em desespera. per això opte perquè passen a per mi, o ja tocaré quan vaja a ixir de casa. la cosa es quan no es que arriben tard, sino que no apareix ningú.

  • Obrir el bagul dels record's[Ofensiu]
    Avet_blau | 01-07-2007 | Valoració: 9

    Obrir el bagul dels record's,
    i trobem passats quasi oblidats,
    i ho aprofitem per enriquir el present,
    mentre esperem el futur que arribi.

    Avet_blau

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de Roget

Roget

33 Relats

105 Comentaris

34966 Lectures

Valoració de l'autor: 9.31

Biografia:
[[Perquè la nostra vida és un relat]]

Xicon de Llíria (Camp de Túria), 17 anys i estudiant d'humanistic en 2n de batxillerat.

Sempre m'ha agradat llegir, de tot un poc. Ara m'ha donat per escriure i em sembla que continuaré fent-ho. M'agrada crear estes historietes, unes reals, altres d'imaginaries...