Esperant la meva musa.

Un relat de: mistika

Són les dotze de la nit,
un nou fet a succeït.
Són les dues de la nit,
aquí estic, estirada sobre el llit.
Dos quarts de tres de la nit,
la meva musa ha fugit.
Les tres de la nit;
Va vine! T'espero amb delit!
Les quatre, les cinc de la matinada,
començo ha estar il.luminada.
Les sis de la matinada,
de gresca amb la meva fada.
Les set. Ja en tinc prou! Estic cansada!
La poesia ja està acabada.


23-12-05

Comentaris

  • la idea...[Ofensiu]
    Capdelin | 13-05-2006 | Valoració: 9

    és boníssima, la de fer un poema monorrima, senzill, monòton... demostrant que la inspiració ( la musa ) no t'afavoreix en aquell moment.
    Però jo al final hagués acabat amb dos o tres versos sense rima, impressionants, poètics... per demostrar que la musa t'ha inspirat al final del poema, arribant una mica tard però culminant brillantment el poema ( ei, és una pobre opinió meva, no en facis cas )
    una abraçada

  • jaja![Ofensiu]
    AnNna | 24-04-2006 | Valoració: 8

    amb una rima fàcil i senzilla, potser tipicona, però que mola! :) Ho has sabut fer molt bé, judith! (o ho posaves sense h? :S)

    Nena feia segles que no et llegia i que no parlàvem i això no pot ser! Em va ncantar trobar-te aquell dia a set :)

    El que et deia, que molts cops ens trobem sense inspiració (digue-m'ho a mi....) però mica en mica va sortint! Encara que ens haguem de passar la nit en blanc!

    però això no ho facis gaire, eeh? no deixis que sigui la inspiració que trii l'hora! si no li va bé, que s'esperi fins que hagis fet una bona dormida!

    mil petonakus, neneta! que ja ho saps que encara que xerrem poquet, t'estimo un pilonàs!

    ens veiem :)

    *annna*

    i a veure si penges cosetes! jo ja et faré promoció al fòrum i a la gent... jijiji.... publicitat subliminal mode [on]

    apa deu nenaaaa! :P

  • Finalment va venir la musa[Ofensiu]
    Buk | 02-03-2006

    Al menys, la musa sembla que finalment es va presentar. Això sempre fa que l'espera valgui la pena. Més d'una nit he estat jo esperant-la en va.