Esperant a cal metge

Un relat de: Victre
Als que ens dediquem a la sanitat, ens haurien de pautar una visita mèdica (de rutina, no fotem!) de tant en tant.

Treure't la bata, i que el que la porti sigui l'altre, és un exercici pràctic del que la teoria anomena empatia.

Ser l'altre, et permet connectar amb les inseguretats, les pors i els dubtes del que espera una resposta encara que aquesta no sigui d'una importància vital.

Ser l'altre, t'obliga a connectar amb la debilitat i la feblesa inherent a la condició humana, i et treu violentament la disfressa de fals jutge que ens otorga la bata blanca i el fonendoscopi.

Ser l'altre, és una hòstia ben donada, de les que et deixa la marca a la galta, i et ressitua en l'ancestral joc de la supervivència.

Tot això, ho escric des d'una sala d'espera, amb més d'una hora de retard, esperant una visita mèdica (de rutina, no fotem!).

Comentaris

  • Bona reflexió[Ofensiu]
    susannacruz | 27-08-2016 | Valoració: 10

    Gran descoberta he fet avui llegint algún dels teus relats com cura d´humilitat,
    maduresa, la dona de la piscina o ballem?

    Parles de fets i circumstàncies de la vida real amb una sinceritat i forma
    d´escriure que m´atrapa. Et seguiré llegint Victre, i no deixis d´escriure, que en
    saps i arribes!!

    Una abraçada, Susanna

l´Autor

Foto de perfil de Victre

Victre

191 Relats

178 Comentaris

96606 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer al 1977.
Sóc metge, acupuntor i estic estudiant el grau de psicologia.
En el meu temps lliure escric relats.

Des de que escric, sempre he mantingut una lluita entre mantenir els relats ocults, o fer-los publics. Una barreja entre dubtes, vergonya, i la joia de que altres et llegeixin.

El meu mail és victreespiga@gmail.com

Al blog https://lletresigargots.wordpress.com trobareu tots els meus relats, la majoria amb il.lustracions incorporades.