Esperança...

Un relat de: sensecor

Poc a poc reflexiono,
que es el que queda de nosaltres?
on hem anat a parar?
on estan aquells moments que tant ens divertíem?
els anys van passant i no estic al teu costat.

Perquè vaig allunyar-me de tu per desprès penedir-me?
Perquè ho vaig fer si ens estimàvem?
Avui t'he tornat a veure
i he sentit algo especial,
una mirada?
una paraula?
un petó?
no se exactament que ha sigut però m'ha recordat lo molt que ens vam estimar.

Què em passa?
Estic amb el mòbil a la mà esperant que m'arribi un missatge, una trucada que mai arribarà per dir-me que m'enyores, que sense la meva presència al teu costat et sents vuit, et sents incomplet i que res no té sentit.
Diuen que l'esperança es l'últim que es perd,
i jo encara tinc aquesta esperança de tornar am tu.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de sensecor

sensecor

150 Relats

160 Comentaris

191706 Lectures

Valoració de l'autor: 9.51

Biografia:
Vaig néixer el 15 de novembre de 1989 a Granollers (aprop de Barcelona). Als dos anys vaig anar-me'n a viure a un poblet perdut per Tarragona i vaig passar allà tota la meva infància. Als 12 o 13 anys vaig tornar cap a el poble del qual vaig pirar quan tenia dos anys i mira aquí estic.

Passo tots el caps de setmana a Barcelona. Que si de festa per aquí, que si fer una volta, que si anar de compres...en fi m'encanta la ciutat de Bcn.

Tinc una personalitat que hem caracteritza molt ja que no em tallo gens a l'hora de dir les coses i no em tallo amb la gent que no conec. Hem considero molt alegre i diuen que sóc molt simpàtic.