Espais íntims:

Un relat de: Pere Ribera i Pinós

Els ulls d'ell la miraven de manera fugissera, com qui no vol la cosa, tot i que la proximitat dels seus rostres feia que la cara d'ells, bruna i ben proporcionada, ocupés la major part del seu camp visual. Ella suava intensament tot fregant els seus llavis amb la llengua, especialment el superior, i mantenia els ulls mig clucs. La seva cara estava cada vegada més enrojolida per l'esforç, i el seu alè fluïa de manera rítmica i cada cop més intensa, tallat per uns sospirs cada vegada més pronunciats i llargs, els quals moltes vegades esdevenien com a petits gemecs.
Ell esbufegava com un bou, també tenia el front ple de suor, que li regalimava galtes avall fins al coll, ressaltant un color més esblanqueït de pell, que anava enrojolint-se a mesura que els esbufecs augmentaven d'intensitat.
Els moviments d'ambdós cossos eren del tot compassats i rímics, els quals augmentaven en rapidesa i intensitat així com anava passant el temps. Quan els d'ell eren un xic més bruscs, havia de demanar perdó, a la qual cosa ella assentia amb un ample somriure, dibuixat per uns llavis fins i emmarcats per dues pigues al marge superior i esquerre.
També augmentava la força i la intensitat dels sospirs i dels esbufecs, amb un ritme cada vegada més accelerat, omplint de baf l'ambient del poc espai que separava els seus rostres.
- Aquí va bé? - va demanar ell-.
- Sí, deixem-ho -va assentir ella-.
- Això de les cases sense ascensor és molt incòmode... -afirmà ell, mentre dipositaven el paquet al rebedor.



Comentaris

  • Per lo Pere[Ofensiu]
    pau cabré | 21-09-2017 | Valoració: 10

    Pere m'ha semblat una obra curta però de molt bona qualitat,

    per cert diria que rímics va amb t, per tant fes 100 còpies : escriuré bé amb el teclat de l'ordinador. Sense faltes i numerades. Va bé

    amb records el teu estimat exalumne

  • Per lo Pere[Ofensiu]
    pau cabré | 21-09-2017 | Valoració: 10

    Pere m'ha semblat una obra curta però de molt bona qualitat,

    per cert diria que rímics va amb t, per tant fes 100 còpies : escriuré bé amb el teclat de l'ordinador. Sense faltes i numerades. Va bé

    amb records el teu estimat exalumne

  • Sorprenent[Ofensiu]
    franz appa | 09-11-2007

    Bon joc d'equívocs. Té una magnífica realització.
    És curiós, perquè el clímax de la intimitat comporta una "baixada", com és inevitable en aquest tipus d'afers, no?
    Salutacions,


    franz

l´Autor

Foto de perfil de Pere Ribera i Pinós

Pere Ribera i Pinós

3 Relats

3 Comentaris

2435 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00