Escudella de nanoreptes (III)

Un relat de: berenguer

TEMA: Moment històric
Fa 200 milions d'anys (l'inici de tot)
El venusià amb gastroenteritis, aterrà en un planeta blau sense vida. Defecà en un toll i, alleujat, reprengué el viatge.

TEMA: La pell de gallina
Malentès
Mentre recitava el seu poema, observà emocionada com als assistents se'ls posava la pell de gallina. Llavors algú cridà:
-Tanqueu l'aire condicionat, collons!

TEMA: Festa Major"
Contrasts
De lluny sentia la música de l'envelat mentre vetllava el cos de l'únic amb qui havia ballat a la vida.

TEMA: Nòmina
Mala bava
-Mare; el pare també té pardalet?
-Jo n'hi dic nòmina.
-Per què?
-Quan siguis gran ja ho entendràs, filleta...

TEMA: Insectes.
Ensurt
-Mare, el Ramonet m'ha deixat tocar la seva cigala, la té dins un pot de vidre... Mare, et trobes bé?

TEMA: Fins al capdamunt!
puto sant joan!!
Reia sarcàsticament mentre relligava sis coets dels més grossos. Ja veurien aquells galifardeus si tornaven a tirar-li un puto petard!

TEMA: Fàstics
el gourmet
Contemplava embaladit el moc verdós de consistència gelatinosa que li penjava del dit. Amb fruïció se'l posà a la boca.

TEMA: Ous.
La testosterona del botiguer
-Doni'm una barra de pa. I si té ous, posi-me'n una dotzena.
I l'adroguer li donà dotze barres de pa.

TEMA: La derrota
04-11 de setembre
Veient tota aquella gent endiumengada preguntà al seu pare:
-I què celebrem avui?
-Una derrota fill meu. Comença-t'hi a acostumar.

TEMA: El 69
coses del subconscient
Hipnotitzat per les corbes de la clienta, diu:
-Seixanta-nou, sisplau.
-Quaaaant???
-Perdó, són sis euros. No sé en què pensava.

TEMA: Els premis literaris
plagi
El molt fill de puta va guanyar el primer premi amb un llibre de relats que havia copiat d'RC!

TEMA: Massatges.
Això és un massatge!!
Aaaah! Què bé es trobava. El dirigent del PP sortia de l'entrevista amb el Losantos com a nou!

TEMA: Perfídia
Preguem...
Darrere l'altar, aixeca al cel les greixoses mans, guarnides d'anells d'or, i diu:
-Preguem pels desgraciats que passen gana.

TEMA: Aniversari
El millor regal
Era la seva millor amiga, i li feu el millor regal: fer veure que no recordava que en feia cinquanta.

TEMA: Sinistre total
sinistre total
Va sentir ràbia quan entrà al taller el seu home amb una rialleta burleta com dient: -Ja ho deia jo!

TEMA: Excuses
I va colar!
-No és el que sembla, Josep. Ha estat una concepció immaculada, voluntat de Déu.

TEMA: Coses de parella
Un mal pas
-Ja res no és igual que al començament. Què és el que hem fet malament?
-Casar-nos.

TEMA: Mediàtic
Marketing
Fou líder de vendes l'últim Sant Jordi. Va tenir l'encert d'escollir una coberta llampant que quedava bé a qualsevol prestatgeria.

TEMA: La confiança
jo controlo
Mentre bressava l'infant, recordava l'escena:
-només la punteta- li digué ell
-segur que saps el que fas?
-tranquil·la, jo controlo.

TEMA: Final inesperat
.-Suau, sisplau, fes-m'ho suaument; és la primera vegada...ai, em fas mal! -diu ella panteixant. -Relaxa't, només és quan entra...
respon l'infermer mentre prem l'èmbol.

TEMA: La sogra:
I doncs, què esperàveu?
Com podia dissimular la ràbia que li tenia? Aquell pollós, follant-se la seva petita, l'havia fet "sogra!"... Ja passarien comptes!

TEMA: Tocats del bolet
Punts de vista:
Anava amb pressa, com sempre, quan el veié; rient feliç empaitant una papallona. Es preguntà qui era realment el boig.

TEMA: L'Amnèsia
Amnèsia col·lectiva
Tot i que durant la dictadura fou un dels seus cruels braços executors. Avui, tot passejant, anava tranquil·lament a votar.

TEMA: La sequera
L'home del temps
Últimament fins i tot rebia amenaces de mort. Per això tremolava com una fulla en anunciar que l'anticicló persistiria indefinidament.

Comentaris

  • Un aclariment[Ofensiu]
    berenguer | 29-07-2009

    El llegir el comentari d'en F. Arnau, M'he adonat que entre els nanos hi ha "la testosterona del botiguer". No hi hauria de ser , ja que és un acudit que jo ja sabia prèviament. En la convocatoria del nanorepte pertinent, ja ho vaig fer constar.
    Gràcies i salutacions

  • Extensa i profitosa escudella...[Ofensiu]
    F. Arnau | 29-07-2009

    Jo diria que, més que escudella, és una gran olla de "nanos" (dues dotzenes he comptat).
    M'agraden tots en general pels seu estil irònic i humorístic, però, posats a destacar, ho faig per:
    "Fa 200 milions...", "Malentès", "La testosterona", "11 de setembre" i "jo controlo".

    Una abraçada!

    FRANCESC

    PS Bones vacances d'estiu!

  • crohnic | 28-07-2009 | Valoració: 10

    Un bon grapat de nanos variats... Molt bons tots!! No en destaco cap en especial perquè n'hi ha molts que m'han agradat...
    Jo no fa gaire que m'he enganxat als nanos, però sens dubte són adictius... Ja ens anirem veient pel Nanorepte!!