Escrit Dadaísta (I,II,III,IV)

Un relat de: Psique*

Escrit Dadaísta I

La meva senzilla intenció era la de veure't. Estar una estona amb tu. Tu i jo sols. Merda. Merda. Merda. Merda. I més merda. I joder. Joder.
Venero als Dadaísites; d'axiò en deien literatura.




Escrit Dadaísta II

Cansada de tu i tu. Tu i sols tu. Per que al ser dos i convertir-nos en un, aquest un sols ets tu.
Tu sol. Jo no. Jo sóc l'esbarjo.
I això que en teoria m'estimes.

Però no.

Sóc l'esbarjo:

ES - BAR - JO.




Escrit Dadaísta III

Envejant i admirant. Intentant copiar. Bé no, procuro ser jo mateixa: t'hagués ofert un món...! Una vida... il·lusió, calma, alegria i rauxa! Però no, so'ls necessites, sols em necessites pel teu esbarjo.

PUNT.

Això sóc jo, un xupito més del Milenio.

I per aquí, rei estimat, no passo.




Escrit Dadaísta IV

Intentant defugir, amagant-me en l'art i la literatura i evadint-me amb les criatures, tu a la teva. A la teva puta bola.

- Exposicions, què, com ho tens?
- De puta mare tiu!

Òstia, i tu què, eh?


Comentaris

  • BO MOLT BO[Ofensiu]
    xavier de Ventolà | 21-06-2005 | Valoració: 10

    OK

  • 4 relats en 1 de sol![Ofensiu]
    kispar fidu | 08-06-2005

    Ostres tu! Si, si! la veritat és que està molt bé aquests quatre breus relats (dadaístes... [em permets la ignorància...? però... és que no sé pas el què significa???] bé, puc intuïr que es tacta d'un estil determinat d'escriptura...no? però no n'havia sentit a parlar mai! Em sembla!).
    Doncs, aquests quatre relats breus amb els quals n'has fet un de sol, tractant sobre el mateix tema, però amb diverses estructures, que penso que li han donat més força al conjunt!

    (M'agrada també la biografia! Molt ben trobada! Ben expressada, senzilla i amb l'aigua clara! jejeje)

    Ciao!
    Gemm@

  • Jodeeeeeer...![Ofensiu]
    Carme | 08-06-2005

    Oooh!
    M'han agradat molt aquests escrits breus... Potser xq tb jugo una mica amb avantatge, jeje... (i no xl dadaisme, precisament...) Trobo que transmets la impotència d'una situació complexa amb poques paraules però punyents...

    Fins aviat! ;)

    P.D: Sí, t'he dit que estava fent un treball...

  • dadaisme[Ofensiu]
    Mon Pons | 07-06-2005

    (...) diumenge coberta pesant sobre la sang que bull
    hebdomadari pes que jeu sobre els seus muscles
    caigut a l'interior d'ell mateix retrobat
    sonen les campanes sense raó i també nosaltres
    soneu campanes sense raó i també nosaltres
    ens alegrem del soroll de les cadenes
    que en nosaltres farem sonar com les campanes

    **
    quin és aquest llenguatge que ens fueteja ens sobresaltem
    dins la llum (...)

    Tristan Tzara
    (fragment de "L'home aproximatiu"

l´Autor

Psique*

9 Relats

41 Comentaris

14533 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Nascuda al 1986 al mes més encisador de tots, possible futura historiadora de l'Art, monitora d'esplai, cantant de coral. . .


Pel que fa a mi; doncs senzillament optimista, vitalista, compromesa, enèrgica, però a vegades neguitosa, negativa, íntima.
Infinitament curiosa i observadora, detallista en tots els sentits. Els dedico i els valoro, sobretots els més petits.

I amant, amant de les lletres i les arts.

El que pugui escriure podeu pensar que és un petit mirall de mí mateixa, sí hi estic d'acord, però no us refieu: tinc dies de tot; sóc humana. Vulnerable. Jove, i en algun cas, insegura.
Els meus escrits poden estar plens de llum. Els meus escrits poden enforsquir-se. Poden ser agosarats, seguramenr també podran ser absurds. Però són escrits. Ni més ni menys. Sensacions, històries, paraules. Això és tot.
Et convido a que siguis tu qui els hi dóni sentit...



Endavant.

Psique*


[www.fotolog.com/abril_abril]