Escolta el meu amor per la música

Un relat de: Marc Freixas

Fructifica el meu amor,
quan es conjunta amb música;
em desfaig amb els acords d'un bell repertori,
que sembla que no acaba mai.

Infinitat de moments,
escoltats amb la mateixa atenció de sempre;
la mateixa il·lusió que es descobreix al primer instant,
i al primer amor per la nova melodia,
que, inacabable com sempre,
fa la fàcil situació inesborrable.

Només es tracta d'escoltar aquesta música,...

Escolta i gaudeix del seu transport agradable,
i de la seva passejada en la teva seduïda ànima.

Deixa't endur,
escolta,
i gaudeix l'amor per la música,...

Però no em segrestis la mirada que t'escolta,
i deixa'm abraçar les teves notes.

Comentaris

  • La música, part de la vida...[Ofensiu]
    Dea | 08-09-2004 | Valoració: 9

    Què en fariem de la vida sense música? Forma part de nosaltres de tal manera que no som conscients que hi és sempre present. El que sents quan t'agrada molt una cançó, els pels de punta, llàgrimes als ulls... I quan n'escoltes una que feia molt de temps que no senties i automàticament et transporta a un moment concret de la teva vida? No es pot explicar amb paraules... encara que et felicito, tu ho has fet molt bé!

    Gràcies pels teus comentaris!! Petonas!

  • repte acceptat ;)[Ofensiu]
    Tiamat | 01-09-2004

    ja he escrit el poema que em demanaves, està a el "m'encanta, germaneta".

    et dic el que et dic també allà. No puc parlar sobre ningú en concret perquè no estic enamorada, o sigui que m'he decantat per fer-lo per la pròxima persona de qui m'enamori, encara que ara no la conegui. Espero que em perdonis la petita "llicència" que m'he pres, tot i que crec que d'alguna manera, és d'amor.

    Una abraçada! i per cert, continuo sense considerar-me poetessa, ja que em sento moolt més còmode dins la prosa, potser perquè n'he escrit més, i intento fer poemes des que... vaja, des que vaig entrar en aquesta web.

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

869474 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.