Escletxes d'oblit

Un relat de: Perestroika

Rajos que s'escolen
per escletxes oblidades
que el pas del temps
ha anat cobrint
d'enyor i melangia
per tapar el forat.

Per no deixar passar
cap altre moment
que sigui capaç
d'imposar-se
sobre aquell record
que em dóna vida
i alhora
me la pren

Comentaris

  • Escletxes per on s'enfilen les paraules![Ofensiu]
    perunforat | 19-04-2008 | Valoració: 10

    M'he llegit uns quants dels teus relats. Breus i tant xuclats de metàfores i sentiments que no sabia pas quin escollir per deixar-te un comentari!
    "Escletxes d'oblit"...com no, sempre latents per encendre el cor d'estelles del passat!Però com sino sortirien tots aquests versos???
    M'han agradat els títols, el que més " I de sobte, el cel esdevenir un gran taronger", la brevetat dels versos i un tint de vida que fa ennegrir les lletres per poder-les llegir!

  • Expressiu[Ofensiu]
    Jordi Droguet Xirau | 04-05-2007 | Valoració: 10

    No sóc cap crític literari però el poema m'ha semblat intens i molt directe. Amb imatges ben aconseguides, has arribat al misteriós i ambigu final que és contradictori com la vida mateixa.

  • com més el llegeixo, més m'agrada[Ofensiu]
    Yáiza | 03-05-2007

    Poema de significat força enrabassat... jo en faig la meva pròpia interpretació. Però, estàs segura que no vols deixar que els rajos de sol t'acaronin la pell? (amb crema factor 60, eh!)

    El llegeixo i el sento extremadament melangiós, de tarda de diumenge angoixant...

    Amb tot, m'alegra veure que segueixes escrivint poesia. Gràcies per la inspiració compartida.

    Cuida't!! Muuuà!


    Yáiza

l´Autor

Foto de perfil de Perestroika

Perestroika

8 Relats

33 Comentaris

10997 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
Vaig arribar al món un càlid 5 de Juny, i en veure la realitat em vaig crear el meu món propi.

Envoltada sempre de somnis, d'acords de la meva guitarra, d'escrits, de lluita...

Mai no m'han agradat les coses fàcils d'aconseguir, potser és per això que la meva vida és un repte constant.


No seria res de la meva vida sense la música, els esplais, els concerts i les bones festes amb bons amics. I ara,perquè no, els dies sencers a la Facultat de Veterinària.

"No es poden apagar les ones
si ens queda la cançó
per fer-nos poble.
La nostra llengua és el nostre transport."

(Feliu Ventura)



Salut i visca la terra lliure! Gora Euskal Herria askatuta!

" No hi ha demà si no ets amb mi, acaronant-me, potser besant-me i tot a plena llum "

(Feliu Ventura)


" Ser bueno es facil, lo difícil es ser justo "

(Víctor Hugo)

-2005-



// Amb dues carreres en marxa, foulard i camisa verda. Un saxo que desafinarà els dijous i ben a prop de l'amor de la meva vida -i l'ànima que em dóna vida- segueixo batallant contra les injustícies del món a través del vers.

(2011)