Escalfor minvant

Un relat de: DormS

La teva dolça veu m'acarona els ulls i me'ls acluca cada vespre, a cada somni, tant de bo fos realitat a cada instant. Visites el meu cor sense demanar hora i el penetres ben endins... tant, que no et puc fer fora. T'ensarrones a tu mateix amb malaltisses creences i em fas mal encara que no ho vols, no ho saps, tampoc ho penses. Primerament flamejava sutilment l'esperança i provava sort l'amor, però ara cada segon que passa va perdent lluentor, la flama s'apaga i amb ella el meu cor.

Comentaris

  • potser...[Ofensiu]
    Capdelin | 13-09-2006 | Valoració: 10

    és aquesta la gràfica habitual de l'amor: cec i fort a l'inici i suau després...
    Amb el temps es va perdent aquella manifestació quasi diària i exagerada de mostres externes d'amor... i dóna pas a un amor més relaxat, natural, raonable, lent... allò que passa.
    Petonets, princeseta!

  • flama[Ofensiu]
    Naiade | 21-08-2006 | Valoració: 8

    Expreses molt be, aquesta sensacio que quasi tots experimentem .
    Fins que una flama es manté.
    Espero tornar-te a llegir, escrius molt be. A i gracies pel teu comentari.
    Una abrasada

  • Noia...[Ofensiu]
    entortilligat | 20-08-2006 | Valoració: 10

    ...Benvinguda al club dels poetes sonats!!!!!

    Tens una manera d'escriure que arriva de veritat molt endins.

    A veure si te'n llegim moltes mes...

    Felicitats per la menera tan bonica d'escriure.

    una abraçada

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de DormS

DormS

10 Relats

17 Comentaris

11179 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
Des de petita que escric i sempre he trobat un raconet a una llibreta vella i descuidada on anotar les meves inquietuds. M'agradaria compartir amb vosaltres aquests petits relats i espero que els llegiu i me'n doneu la vostra opinió. Una abraçada!