És tan ridícul!

Un relat de: AiDuS

És tan ridícul veure a dos enamorats... És tan ridícul el que fan els enamorats!
Passetjar de la maneta, o abraçadets. Obsessionar-te per una persona, perdre la fam, la son, el trellat...
És tan ridícul...

Els enamorats? A quanta gent coneixes que estiga enamorada de veritat? De vegades una relació es manté per compromís... Realment, no crec que els meus pares (per posar un exemple) s'estimen com el primer dia. Ni els meus pares ni els teus!
És tan ridícul...

Tens ganes de complaure a la teua parella, simplement és per quedar bé... No em digues que t'agrada fer les activitats que feu en conjunt... No m'ho crec!
És tan ridícul...

Què hi ha més gran que un bes? No m'agrada que em besen per compromís, ni que m'abracen tampoc... Pense que l'amor desvirtua les relacions! L'amor no és més que una falsa amistat.
És tan ridícul...

I aquelles persones que s'enamoren fàcilment? Simplement és falta de confiança en elles mateixes, o mancança de bones amistats...
Perquè on hi haja un bon AMIC, que es lleve qualsevol AMOR!!
És tan ridícul...

No vull que m'estimen, no vull estimar! Mai he estat enamorada, ni mai s'han enamorat de mi! Un bes, una paraula, un gest... Vaja bajanada!
És tan ridícul tot el que he dit en les últimes línies...

És tan ridícul!

Comentaris

  • És tan ridícul[Ofensiu]
    Roget | 24-04-2007 | Valoració: 10

    Sovint es fan coses estupides, sí, però també n'hi ha de bons moments, genials, inclús màgics, no?? però tota la màgia s'ha d'acabar algun dia i és, aleshores, quan tot passa a ser ridícul... i fastigos.

  • ridícul...[Ofensiu]
    sucdetaronja | 22-04-2007

    potser el que dius ho dius perquè com has dit no has estat enamorada. jo no crec en tot el que dius. jo me vaig enamorar del que era le meu millor amic, i era una relació amorosa i alhora d'amistat, amb total confiança per a qualsevol cosa. quan estàs enamorat, fas coses per l'altra persona que potser no faries per ningú més, però ho fas perquè et naix, perquè realment ho sents, no per compromís. estimar no és cap compromís.

l´Autor

Foto de perfil de AiDuS

AiDuS

68 Relats

148 Comentaris

64509 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Perquè m'agrada escriure... Però no que em llisquen!

Albaidina amb orgull. Nascuda al 1988 i estudiant de F.Catalana a València...

Somie molt, i el que somie ho escric. Pense molt, i el que pense ho escric. Critique molt, i el que critique ho escric.
Així que tot el que llegiu ho crec, bé siga com ho he escrit o totalment al contrari...

aida_albert@hotmail.com